הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

AIG משיקה אסטרטגיה המעודדת נהיגה טובה בישראל

12/11/2015
AIG משיקה אסטרטגיה המעודדת נהיגה טובה בישראל

חברת הביטוחAIG   משיקה אסטרטגיה חדשה, המעודדת נהיגה טובה בישראל, ומציעה לנהגים טובים עד 40% הנחה בביטוח המקיף לרכב. החברה מציעה מסלול ביטוח ייחודי ובלעדי, במסגרתו נהגים טובים זוכים

 

 

להנחות משמעותיות במחיר הביטוח המקיף לרכב, באמצעות מערכת AIG Safe Drive, המספקת לנהגים משוב על ביצועי הנהיגה שלהם ומאפשרת להם גם לשפר את נהיגתם. המערכת בוחנת התנהגויות מסוכנות בכבישים דוגמת מהירות גבוהה, תאוצות ופניות חדות, בלימות פתאומיות ועוד, ומדרגת את איכות הנהיגה.

 

המערכת החדשה מיועדת לכלל הציבור, ובנוסף גם עוזרת להורים לנהגים צעירים לסייע לילדיהם בשלבים הראשונים של נהיגתם. בעתיד אף תושק אפליקציה ייעודית שתספק התראות וחיווי בזמן אמת לנוהג ברכב אודות נהיגתו.

 

את המהלך ילווה קמפיין פרסומי חדש בכיכובו של מריאנו אידלמן המשקף תפיסת עולם זו: הקמפיין יציג את 'אפי', אותו כאמור יגלם מריאנו, דמות קומית ומוקצנת של מורה לנהיגה ישראלית, המלמד את תלמידיו כיצד להתמודד בכבישי ישראל הסואנים. לראשונה ב- AIG, הקמפיין יהיה מבוסס דיגיטל, ויעלה בתחילה ב- Youtube ובפייסבוק, ולאחר מכן בפלטפורמות המסורתיות - טלוויזיה, רדיו ושלטי החוצות. עלות הקמפיין מוערכת בכ- 8 מיליון ש"ח.

 

המהלך של AIG הוא חלק מהאסטרטגיה הגלובלית של AIG המקדמת את נושא הנהיגה הטובה בכל העולם. כחלק מאסטרטגיה זו, ל- AIGשיתוף פעולה בלעדי עם "אור ירוק", הכולל, לצד קידום השימוש ב- Safe Drive, גם פעילות התנדבותית של עובדי AIG בבתי ספר ובגני ילדים בנושא התנהגות בטוחה בדרכים.

 

גיל שגיב, סמנכ"ל השיווק של AIG: "AIG מתייחסת לנהיגה טובה כאל ערך, ופועלת רבות בכל העולם כדי לשפר את איכות הנהיגה. אנחנו מאמינים שנהיגה טובה תורמת בראש ובראשונה לחברה ולאיכות החיים של כולנו. אם כולנו ננהג טוב יותר, כולנו נרוויח, גם בחיים, וגם במחיר הביטוח".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד