הפוך לעמוד הבית

עכבר העיר יוצא במהלך מיתוג מחדש

23/02/2017
עכבר העיר יוצא במהלך מיתוג מחדש

עכבר העיר, מדריך התרבות הבילוי והפנאי הארצי המוביל בישראל, יוצא במהלך מיתוג מחדש במסגרתו עלה היום (21 בפברואר 2017) אתר רספונסיבי חדש.

 

במסגרת השינוי יובלטו תכנים מדריכיים תוך התמקדות בסיקור אירועים, ביקורות והמלצות לצד לוח האירועים המקיף ביותר בישראל. מלבד השינוי העיצובי יעלו באתר עמוד בית חדש ובו תכנים ממגוון ערוצי האתר, ופיצ'ר חדש "הוסף ללוח השנה שלי" שמאפשר שליחת אירועי תרבות, בילוי ופנאי ישירות ללוח השנה של google.

 

כחלק מתהליך אסטרטגי, שנמשך מעל לשנה, הוגדר מחדש מיקומו של העכבר בחיי הגולשים, הערכים שהוא מייצג והעוגנים האסטרטגיים התומכים ברוח המותג החדשה. בסיום התהליך, מלבד אתר חדש, נוצרו לוגו חדש ושפה עיצובית חדשה, שתבוא לידי ביטוי במגוון מוצרים אינטראקטיביים שעתידים לעלות בקרוב. הדגש בעכבר ממשיך להיות על המלצות משתלמות, חיבור לפעילויות קהילתיות וקידום אירועים ייחודיים, שלא מקבלים ביטוי בפלטפורמות תקשורתיות אחרות.

 

 

בין השאר תושק בתחילת מרץ מהדורה מודפסת, שתחולק מדי שבוע באזור המרכז, ותכיל סיקור, המלצות וביקורות על אירועי תרבות בכל רחבי הארץ. המגזין המודפס יתפקד גם הוא כמדריך ארצי, נגיש, שפונה לכולם, ושמספק את כל המידע הדרוש למי שרוצה לבלות. כל זאת כשיקוף של האתר החדש, שכולל מדורי אוכל, לילה, במה, מוזיקה, אמנות, ילדים, עולם, טלוויזיה ורכילות. מערכת התוכן תתבסס על העורכים, המפיקים והכתבים הקיימים, שיקדמו את התכנים בהתאמה לפלטפורמות השונות.

 

טל לוין, מנכ"לית ועורכת עכבר העיר: "אחרי שנתיים מוצלחות אנחנו שמחים להשיק גם אתר חדש, גם מיתוג חדש וגם מדריך מודפס חדש. האתר והמהדורה המודפסת ממשיכים את הקו שנקטנו בו בשנים האחרונות, שמטרתו לספק מדריך ארצי, שפונה לכל שכבות האוכלוסייה, ומספק מידע אמין ואיכותי על אירועי תרבות, מקומות בילוי ופנאי".

עכבר העיר הוא מדריך תרבות, בילוי ופנאי ארצי המספק את המידע העדכני והמקיף ביותר בתחומי פעילויות לילדים, מוזיקה, חיי לילה, סרטים, טלוויזיה, אוכל, אמנות הבמה, לצד המלצות וכתבות מגזין בתחומים מגוונים. לעכבר העיר נכנסים מדי חודש בממוצע כ- 2,200,000 גולשים מכל רחבי הארץ, הצופים בלמעלה מ- 18מיליון דפים שונים בחודש.

עבור לתוכן העמוד