הפוך לעמוד הבית

לשפוט חברה על פי הצלחת לקוחותיה

21/12/2016
לשפוט חברה על פי הצלחת לקוחותיה

קריטריון אחד בו אני משתמשת כדי למדוד הצלחה של חברה, הוא לראות מה לקוחות אומרים על העסק והמוצרים שלו. האם הם מתלוננים או משתפים סיפורים משמחים?

לקמינריו – חברת אחסון all-flash מובילה, יש הזכות לומר שיש לה לקוחות מרוצים. לא רק שלקוחות מבססים את עסקיהם על פתרונות קמינריו, הם גם מוכנים לשתף בפומבי את הצלחות החדשנות שלהם.

הרשו לי להתמקד בסיפור אחד שכזה. שירות הבריאות הקהילתי אל-ריו

(El-Rio Community Health) מאריזונה, הוא ארגון ללא מטרות רווח המספק טיפול רפואי וטיפולי שיניים ליותר מ- 80,000 מטופלים בשנה. העדיפויות המובילות שלהם הן להבטיח שביעות רצון מטופלים ולספק טיפול רפואי מצוין. מאחר וביצועי אפליקציות וגישה מהירה לנתוני מטופלים הם קריטיים, טכנולוגיה ממלאת תפקיד מרכזי ביכולת שלהם לתקשר עם מטופלים כדי לספק טיפול שוטף.

האתגר: אפליקציית הרשומות הרפואיות האלקטרוניות של אל-ריו, אשר משרתת 1,800 משתמשים בארבעה מרכזי רפואה קהילתית  וב- 40 אתרים, עלתה על שרטון. הביצועים שלה היו איטיים וזמני המתנה התארכו מ- 7 ל- 20 מילי שניות, עם שיאי עיכוב שהגיעו לעד 100 מילי שניות. משתמשים התלוננו. הטיפול בחולים נפגע.

כדאי לשים את הדברים בהקשר הנכון: פלטפורמת מסחר אלקטרוני שמפגרת 5 מילי שניות מאחורי המתחרים, מפסידה הכנסות של 4 מיליון דולר בכל מילי שניה. עיכוב של שניה יכול לעלות לחברה כמו אמזון 1.6 מיליארד דולר בכל שנה. אתם מבינים את התמונה, נכון?

פעולה: אל-ריו בחנה חלופות. כמו בכל עסק, הצוות עשה את בדיקת הנאותות שלו ויצר קשר עם מספר ספקי אחסון. בסופו של תהליך, הם סגרו עם קמינריו.

התוצאות: לאחר התקנת Kaminario K2, מערך אחסון all-flash של החברה, כל הבעיות הקשורות לביצועים נעלמו לחלוטין, ומהירות השאילתות הואצה לרוחב כל הרשת. נקודות מרכזיות:

·        ממוצע זמן תגובה צנח לחצי מילי שניה

·        ביצועים כוללים הואצו ב- 30%

·        גם המטופלים וגם צוות ה- IT מרוצים מאוד

·        הטיפול הרפואי השתפר באופן משמעותי

לדברי מנהל הטכנולוגיה של אל-ריו, טוד פורץ, "אנו מודדים את עלויות הטכנולוגיה שלנו על פי היתרונות לטיפול הרפואי שאנו מעניקים למטופלים. המשמעות של שאילתות עם ביצועים טובים יותר, אשר מפחיתות מספר שניות מהפעולה, הינה שכל ביקור הוא חלק ומהיר יותר, ומפריע פחות".

כתבות נוספות בנושא מיתוג ואסטרטגיות שיווקיות

עבור לתוכן העמוד