הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אפליקציה חדשה תנסה לגייס תרומות בתמורה לצפיה בפרסומות

31/07/2018
שי דוייה וג'רמי אביסירה
שי דוייה וג'רמי אביסירה

הסטארטאפ הישראלי, Watch And Give, משיק הבוקר בישראל טכנולוגיה המאפשרת תרומה לעמותות ולמטרות חברתיות באמצעות צפייה בפרסומות בטלפון הנייד. המשתמש יוכל לבחור לתרום לאינספור מטרות חברתיות מנטיעת עץ ביערות הגשם של ברזיל, דרך הזרמת מים ליישובים בודדים באפריקה ועד לעזרה רפואית לילדים חולי סרטן בארץ ובעולם, בלי להוציא שקל מהכיס.

 

הפלטפורמה של Watch And Give פועלת על באמצעות שילוב של QRCode בשלטי פרסום, באנרים, תוכניות טלוויזיה ועוד. סריקת הקוד באמצעות הטלפון הנייד מציגה בפני הצופה סרטון פרסומת. עבור כל פרסומת, מעביר המפרסם תרומה לעמותה או למטרה חברתית, לבחירתו של הצופה, בגובה של 30 סנט ומעלה.

 

הפיילוט בישראל נעשה בשיתוף פעולה עם רשת המרכזים המסחריים BIG ורשת בתי הקפה ארומה, שבסניפיהם פורסמו QRCodes, וגם רשת החדשות הבינלאומית, CNN, תשלב בקרוב QRCodes של Watch And Give בחלק מתוכניות החדשות שלה, המשודרות לרוב רחבי העולם.

 

חברת Watch And Give, הוקמה בשנת 2016 בידי שלושה יזמים - ג'רמי אביסירה (בן 25, המשמש כסמנכ"ל פעילות), עולה חדש מטהיטי, שי דוייה (בן 30, משמש כמנכ"ל החברה), עולה חדש מצרפת טיבל בך (בן 28, המשמש כסמנכ"ל טכנולוגיות). לדברי ראשיה, יש לה כיום כ-5 מיליון משתמשים ברחבי העולם, שבאמצעותם נתרמו כספים באמצעות הפלטפורמה שפיתחה למאות ארגונים ברחבי העולם.

 

החברה זכתה לאחרונה בפרס "הטכנולוגיה החדשנית ביותר בתחום איכות הסביבה והחברה", בתחרות של Viva Technology בפריז והיא יושבת בחלל העבודה המשותף URBAN PLACE בתל אביב, לאחר שזכתה במקום הראשון בתחרות חדשנות שערך המתחם לפני כחצי שנה.

 

לדברי ג'רמי אביסירה, מייסד שותף ובמנכ"ל אופרציה Watch And Give: "החזון שלנו הוא לאפשר לאנשים לרתום את הטכנולוגיה לצורך הפיכת העולם לטוב יותר, ולצורך הפיכת הסביבה לטובה יותר. הניסיון שלנו מראה לנו שאנשים מוכנים לעשות מאמצים קטנים למען מטרות גדולות שישפיעו לטובה על העולם אנו מאפשרים להם לעשות זאת".

 

מאמרים נוספים בנושא

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד