הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חסוך בבול – רשום מסרים שיווקיים על אריזות המוצרים

1/02/2001
כלול את הלוגו של החברה וכן מסרים פרסומיים על אריזת המוצרים שלך. שיטה זו מגדילה מכירות וחוסכת בולים של דיוור ישיר. מלבד מסר פרסומי, ניתן לשבץ על האריזה חידות, בדיחות, משחקים, רשימת טיפים, או כל תוכן מהנה ומעניין אחר, אשר אינו קשור בהכרח למוצר.

אתר האינטרנט www.ideasiteforbusiness.com מתאר את זכרונותיו של ילד אשר בילדותו אביו השתמש בשירותי מכבסה, אשר נהגה להחזיר את הבגדים ארוזים באריזה מקושטת קריקטורות מצחיקות, חידות ומשחקים נחמדים אחרים. אותו אב לא העז מעולם להחליף את שירותיה של המכבסה, אשר סיפקה לבנו כמה רגעים של הנאה.

מאמרים נוספים בנושא יזמות ועסקים קטנים

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד