הפוך לעמוד הבית

מכירות

כך תייצרו מכירות אימפולסיביות בקו הקופה

כך תייצרו מכירות אימפולסיביות בקו הקופה

20/04/2017
קו הקופה הוא אחד המקומות ה"חמים" של כל חנות, כך תנצלו אותו נכון
המסע להגדלת המכירות: 10 צעדים פרקטיים שהטמענו בסוכנות שלנו

המסע להגדלת המכירות: 10 צעדים פרקטיים שהטמענו בסוכנות שלנו

30/03/2017
פוסט שמתחיל בסיפור כואב
לדעת מה קורה על מדפי הרשתות הקמעונאיות – המקום בו מתקבלת החלטת הקניה

לדעת מה קורה על מדפי הרשתות הקמעונאיות – המקום בו מתקבלת החלטת הקניה

31/08/2016
קמעונאיות ויצרניות משקיעות הון עתק כדי להביא אנשים אל החנות, אך המקום שבסופו של דבר תתקבל החלטת הקניה של הצרכן הוא מול המדף. אז מדוע הם לא תמיד יודעים מה באמת קורה שם.

רשת Y&R העולמית נפרדת מההנהלה המקומית

28/07/2016
Y&R ISRAEL הודיעה היום על התפטרותם של המנכ"ל גיא בר והמשנה למנכ"ל יובל וינגסט אשר החליטו להיפרד מהרשת.
טיפ מכירות: האם לפנות לרגש או לשכל? ואיך לעשות את זה נכון

טיפ מכירות: האם לפנות לרגש או לשכל? ואיך לעשות את זה נכון

21/07/2016
מסכנות מוכרת, זו עובדה. קמפיינים רבים לגיוס דעת קהל וכספו הם ממקום של חולשה. זה בסדר, אבל יש גם היבטים שליליים. איך לבנות פניה נכונה לגיוס תרומות, איך לתמחר, ומה עסקים יכולים ללמוד מזה.
האם אתה איש מכירות אמין ?

האם אתה איש מכירות אמין ?

19/05/2016
להגיע למעמד מכירה זה לא פשוט, ומעמד זה תלוי רבות בדרך בה איש המכירות נתפס כאמין. יוסי כהן מספר רשימה של12 פעולות יוצרות אמון שאתם חייבים ליישם במכירה הבאה.
החנות מוכרת? מצוין. עכשיו תתכוננו ליום הבא

החנות מוכרת? מצוין. עכשיו תתכוננו ליום הבא

14/04/2016
מהו הגורם האחד שאחראי לאחוז גבוהה מהצלחת החנות, ולא בטוח שחשבתם לגבות אותו. ישראל ציגלמן עם נקודה למחשבה לכל מי שמנהל חנות מצליחה.
חווית הלקוח בעתיד במרכז כנס המי"ל

חווית הלקוח בעתיד במרכז כנס המי"ל

8/02/2016
בין הדוברים בכנס – מישל פאלקון, יועץ בינלאומי לתחום שירות וחווית לקוח, יזם ומרצה מוביל בעולם, שמגיע לישראל בפעם הראשונה
מאיר אדוני בשיתוף פעולה עם הרבלייף

מאיר אדוני בשיתוף פעולה עם הרבלייף

8/02/2016
רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל, הגיע ביום חמישי האחרון, כבר משעות הבוקר המוקדמות, למסעדת כתית בתל-אביב והפעם לא כסועד, למרות אהבתו הגדולה למטבחו של השף מאיר אדוני, אלא במסגרת תחילתו של שיתוף פעולה קולינרי.
חושבים על שיווק מותג ישראלי בסין? טיפים ממי שהיה שם

חושבים על שיווק מותג ישראלי בסין? טיפים ממי שהיה שם

31/12/2015
הפורום לחדשנות בשיווק וחברת PTL קיימו מפגש בנושא פרקטיקות שיווק בסין, עבור מי שמחפש לדלג מעל החומה הסינית בדרך למיליארד לקוחות פוטנציאלים.
המדריך לנאום המעלית שיביא לכם את המיליון הראשון. בקלות

המדריך לנאום המעלית שיביא לכם את המיליון הראשון. בקלות

20/11/2015
לטובת מי שלא היה כאן בעשור האחרון הנה תזכורת: "נאום המעלית", מבוסס על ההנחה שבפרק זמן קצר של 60 שניות יכול אדם להספיק להעביר את עיקר המסרים שהוא רוצה.
מתי הזמן של יצרן למנות מנכ"ל לפעילות הקמעונאית שלו?

מתי הזמן של יצרן למנות מנכ"ל לפעילות הקמעונאית שלו?

8/11/2015
לכמה מאות יצרנים של מוצרי צריכה יש חנויות רשת משל עצמם. לרוב מדובר ב- 3-4 חנויות, לעומת כ- 20 חנויות של רשתות הפצה. אז האם זה הזמן למנות מנכ"ל נפרד לפעילות זאת?
מהפכת הקניות, גירסת אמזון

מהפכת הקניות, גירסת אמזון

24/09/2015
כולם מדברים על כפתור ה-דאש החדש של אמזון, המאפשר להזמין מוצרי צריכה נפוצים בלחיצת כפתור. אבל המהפכה האמיתית היא: אמזון - ענקית הסחר המקוון - הודיעה שתפתח חנויות פיזיות. שבהן יקבלו הקונים חווית קנייה יוצאת דופן.
איך להוציא את המירב משיחת הטלפון הבאה שלכם

איך להוציא את המירב משיחת הטלפון הבאה שלכם

28/05/2015
הרבה מתהליכי השיווק והמכירה מתחילים דווקא בטלפון ובחלק מהמקרים הם גם מסתיימים בטלפון, ועל כן חשוב לנו מאוד לדעת כיצד נכון יהיה עבורנו לנהל שיחה כזו עם לקוח פוטנציאלי. שי חסון משאיר אתכם ממוקדים בדרך הנכונה.

מהי הדרך הטובה להנעת אנשי מכירות?

מהי הדרך הטובה להנעת אנשי מכירות?

14/05/2015
התשובה איננה פשוטה ומורכבת מאפשרויות רבות עבור המנהל המחפש פתרונות בתחום. במאמר זו אני מעוניין להציע חשיבה רחבה יותר על הנושא אשר תאפשר למנהלים שונים לפתח את הפתרון בתחום שיפור המכירות עבור ארגונם.
תהליכי מכירה של פרויקטים לארגונים גדולים

תהליכי מכירה של פרויקטים לארגונים גדולים

4/12/2014
תהליך המכירה לארגון גדול עשוי להמשך זמן רב, עד מספר שנים. לכן, ביצוע עקבי של תהליך ממוקד הוא בעל חשיבות עליונה. דניאל ארנרייך מפרט את השלבים החיוניים שאסור לפספס.
הבקרה שתציל אתכם ממדף המוות

הבקרה שתציל אתכם ממדף המוות

20/11/2014
כאשר עולה קמפיין לטלוויזיה או לרדיו הוא נמדד בעיקר על פי הרייטינג. אך כיצד ניתן לבצע בקרה על קמפיין בנקודת המכירה ? איזה סוג של בקרה ניתן לבצע ? מה הם המדדים ? ואילו תובנות ניתן להוציא מכך?
איך לגרום לצרכן לרכוש יותר - דרך המדע והמחקר

איך לגרום לצרכן לרכוש יותר - דרך המדע והמחקר

11/09/2014
המוח שלנו הוא דבר מופלא והדרכים להשפיע על פעולתו בתהליך קבלת החלטות הן רבות, מגוונות ולעיתים מוזרות. המאמר מביא מספר דוגמאות מרתקות להגדלת מכירות, המגובות במחקרים מדעיים.

כולם מדברים על מחיר, אף אחד לא מדבר על ערך

17/07/2014
מצד אחד, ידוע כי הישראלי חושב דרך הכיס, מצד שני חוסר הוודאות הכלכלית גורם לארגונים לחשוב רק על דבר אחד – המחיר, כשלמעשה, מה שחשוב ללקוח הוא הערך המוסף אותו יקבל מהמוצר והשרות שיקבל מאיש המכירות.
תמהיל המדיה ומשמעות המדיה בנקודת המכירה

תמהיל המדיה ומשמעות המדיה בנקודת המכירה

21/11/2013
דורון כהן מדבר על כך שההחלטה האמיתית מתקבלת מול המדף ומהו התמהיל הנכון לחשיפת המסרים ברגע האמת.
עבור לתוכן העמוד