הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מכירות

הסודות שכל איש מכירות צריך לדעת

הסודות שכל איש מכירות צריך לדעת

14/08/2019
כמה סודות וכמה מלכודות שצריך להימנע מהן
כמה טכניקות כדי לסגור יותר מכירות

כמה טכניקות כדי לסגור יותר מכירות

23/05/2019
לקוחות היום הם יותר מתוחכמים, יותר מנוסים, בעלי יותר ידע ואם לא תתאים את הסגירה של המכירה אל הלקוח – לא תמכור! מדריך מקיף של עמי אור לאומנות הסגירה
איך מנהלים משא ומתן כשצד אחד חזק וצד שני - חלש

איך מנהלים משא ומתן כשצד אחד חזק וצד שני - חלש

5/05/2019
אם תחשבו על זה תגלו שלאורך החיים אנחנו כל הזמן בסוג של משאים ומתנים שהם לא ממש הוגנים. לרוב, יהיה מישהו "חזק" ומולו "חלש" אז מה עושים?
השילוש הקדוש בעולם הקמעונאות: שדרוג התשתיות, קיצור התורים והיצע חוויתי

השילוש הקדוש בעולם הקמעונאות: שדרוג התשתיות, קיצור התורים והיצע חוויתי

28/02/2019
בעידן הנוכחי שבו הלקוח רוצה לקבל תמורה מלאה לכספו, יש צורך בשינוי דפוסי הפעולה של בעלי החנויות ולהציע תשתית רחבה עם הקמת העסק ולא הפוך – כפי שהיה נהוג בעבר.
תודעת מכירות להצלחה עסקית

תודעת מכירות להצלחה עסקית

15/11/2018
פרק מהספר נקודת פריצה של המנטור דודי בורבה.
אתגר ההדרכה, ההכשרה ואימון המכירות

אתגר ההדרכה, ההכשרה ואימון המכירות

1/11/2018
יש הטוענים שתחום המכירות לא השתנה 100 שנים, יש כאלה שטוענים שאם לא תתקדם, תיכחד. ערן רותם ועמיר קרן ממליצים על שיטות מרכזיות וחיוניות לפיתוח אנשי המכירות שלכם.
בחן עצמך: האם התוצאות העסקיות שלך בשנת 2018 עד עתה משביעות רצון?

בחן עצמך: האם התוצאות העסקיות שלך בשנת 2018 עד עתה משביעות רצון?

28/06/2018
חודש יוני מבשר את סיום החציון הראשון של שנת 2018 - וזה הזמן לבחון את הביצועים והתוצאות ביחס לתכנון, למטרות וליעדים שהצבת לעצמך בתחילת השנה. קבלו את הצ'ק ליסט המלא.
קופיקס לא לומדת מטעויות

קופיקס לא לומדת מטעויות

7/05/2018
קופיקס מעלה מחירים פעם נוספת, אחרי שבפעם הקודמת חזרה בה. עמיר קרן, מנכ"ל משותף השורה התחתונה, מאמין שהרשת לא למדה מטעויות העבר.
הקניונים לא בקריסה

הקניונים לא בקריסה

12/04/2018
"יודעים מה? נמאס לי", כתב השבוע בפייסבוק מנהל השיווק של קניון רמות במחאה על גל הכתבות בנושא קריסת הקמעונאות הפיזית. להלן הפוסט המלא.
בדוק את עצמך: אנשי הטלמרקטינג שלך סוגרים יותר מ- 9% מהשיחות?

בדוק את עצמך: אנשי הטלמרקטינג שלך סוגרים יותר מ- 9% מהשיחות?

24/08/2017
אם התשובה היא לא, דורי שבת מציע לבדוק שלא נפלת ב- 3 טעויות שחוזרות על עצמן במוקדי מכירות
3 שיטות יעילות לשיפור כושר השכנוע וגיוס לקוחות חדשים

3 שיטות יעילות לשיפור כושר השכנוע וגיוס לקוחות חדשים

14/07/2017
מרגישים שהתחרות על כל לקוח חזקה מתמיד? אם כך, כיצד נוכל ליצור לעצמנו יתרון, לשכנע, ולגייס באפקטיביות?
המילניאלים לא קונים? 10 טיפים למכור להם

המילניאלים לא קונים? 10 טיפים למכור להם

6/07/2017
פעם, צעירים היו קונים ליוויס 501, רואים שזה יושב פיקס וחוזרים אליו, שוב ושוב, לפחות 10 שנים. איך תפתחו נאמנות בדור המילניום?
כך תייצרו מכירות אימפולסיביות בקו הקופה

כך תייצרו מכירות אימפולסיביות בקו הקופה

20/04/2017
קו הקופה הוא אחד המקומות ה"חמים" של כל חנות, כך תנצלו אותו נכון
המסע להגדלת המכירות: 10 צעדים פרקטיים שהטמענו בסוכנות שלנו

המסע להגדלת המכירות: 10 צעדים פרקטיים שהטמענו בסוכנות שלנו

30/03/2017
פוסט שמתחיל בסיפור כואב
לדעת מה קורה על מדפי הרשתות הקמעונאיות – המקום בו מתקבלת החלטת הקניה

לדעת מה קורה על מדפי הרשתות הקמעונאיות – המקום בו מתקבלת החלטת הקניה

31/08/2016
קמעונאיות ויצרניות משקיעות הון עתק כדי להביא אנשים אל החנות, אך המקום שבסופו של דבר תתקבל החלטת הקניה של הצרכן הוא מול המדף. אז מדוע הם לא תמיד יודעים מה באמת קורה שם.

רשת Y&R העולמית נפרדת מההנהלה המקומית

28/07/2016
Y&R ISRAEL הודיעה היום על התפטרותם של המנכ"ל גיא בר והמשנה למנכ"ל יובל וינגסט אשר החליטו להיפרד מהרשת.
טיפ מכירות: האם לפנות לרגש או לשכל? ואיך לעשות את זה נכון

טיפ מכירות: האם לפנות לרגש או לשכל? ואיך לעשות את זה נכון

21/07/2016
מסכנות מוכרת, זו עובדה. קמפיינים רבים לגיוס דעת קהל וכספו הם ממקום של חולשה. זה בסדר, אבל יש גם היבטים שליליים. איך לבנות פניה נכונה לגיוס תרומות, איך לתמחר, ומה עסקים יכולים ללמוד מזה.
האם אתה איש מכירות אמין ?

האם אתה איש מכירות אמין ?

19/05/2016
להגיע למעמד מכירה זה לא פשוט, ומעמד זה תלוי רבות בדרך בה איש המכירות נתפס כאמין. יוסי כהן מספר רשימה של12 פעולות יוצרות אמון שאתם חייבים ליישם במכירה הבאה.
החנות מוכרת? מצוין. עכשיו תתכוננו ליום הבא

החנות מוכרת? מצוין. עכשיו תתכוננו ליום הבא

14/04/2016
מהו הגורם האחד שאחראי לאחוז גבוהה מהצלחת החנות, ולא בטוח שחשבתם לגבות אותו. ישראל ציגלמן עם נקודה למחשבה לכל מי שמנהל חנות מצליחה.
חווית הלקוח בעתיד במרכז כנס המי"ל

חווית הלקוח בעתיד במרכז כנס המי"ל

8/02/2016
בין הדוברים בכנס – מישל פאלקון, יועץ בינלאומי לתחום שירות וחווית לקוח, יזם ומרצה מוביל בעולם, שמגיע לישראל בפעם הראשונה
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד