הפוך לעמוד הבית

משרד הפרסום של ניקול ראידמן זכה בשלושה תקציבים בסכום כולל של 2.5 מיליון ₪

15/12/2008 14:15

ניקול ראידמן פרסום והפקות' זכתה החודש (דצמבר 08) בשני תקציבי פרסום חדשים ואף האריכה חוזה קיים.


ראידמן מדווחת שסך היקף התקציבים עומד על סכום כולל של 2.5 מיליון ₪.

 

 התקציב הראשון מופנה להפקת  קמפיין לחברת  'גליק' - בגדי ים,  בכיכובה של רותם סלע וכולל רכישת מדיה - מודעות בעיתונים, הפקת קטלוג קיץ 09' ,שאותו יצלם עידו לביא ומיתוג הרשת. התקציב כולל  גם את אירועי ההשקה של המותג בעונה הקרובה .

 

 התקציב השני הוא של חברת האופנה הצרפתית המובילה Faust Paris שתעלה קמפיין אינטרנט רחב ותפיק קטלוג מושקע.

 

חברת אופנה צרפתית נוספת היא Nana Bayla  , אשר לה,  סניפים במוסקבה, פאריס  והונג קונג. Nana Bayla חידשה הסכם עם משרדה של ניקול ראידמן להמשך התקשרות לשנה נוספת.  במסגרת הקמפיין, יופק קטלוג החברה לקיץ 09' בישראל,  בכיכובן של דוגמניות בינלאומיות אותו יצלם אלכס ליפקין.

 

משרד הפרסום של ניקול ראידמן מייצג לקוחות בתחום האופנה והנדל"ן ביניהם, דני מזרחי,  גליק, פייר גוליו,חברת הנדל"ן הבינלאומית 'יורו קוסט' ,מורנה, גאט מקסימום ונוספים.  בין לקוחות הסניף של החברה בצרפת: אנטוניו פררה, גוב, מודליט, מאיק מי אפ , דא זיר זב ועוד.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד