הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ניב חורש וזיו קורן מונו למנכ"לים משותפים במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG

30/01/2013
ניב חורש וזיו קורן מונו למנכ"לים משותפים במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG (הגדל)

ניב חורש וזיו קורן מונו למנכ"לים משותפים של משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, לאחר

כשנתיים וחצי שנים בהן שימשו כמשנים למנכ"ל במשרד. המינויים יכנסו לתוקפם בינואר 2013.

משה ראובני ואודי פרידן, בעלי המשרד, יישארו כיו"ר פעילים. ראובני ופרידן זיהו את חורש וקורן כממשיכי דרכם וליוו אותם בשנים האחרונות עד למינויים למנכ"לים משותפים.

 

משה ראובני, מוסר: " ניב חורש וזיו קורן הם מרכיב אינטגרלי ב- D.N.A של ראובני פרידן ומסמנים התפתחות והתחדשות מבלי לזנוח את ערכי היסוד עליהם אודי ואני הקמנו את המשרד. יש להם את כל מה שצריך בשביל להוביל ולהצליח ואנחנו כאן כדי לעזור."

אודי פרידן, מוסר: "השלמנו כעת את המהפכה במשרד שהתחלנו ב- 2009. אני חושב שזיו קורן וניב חורש  כל אחד לחוד ושניהם ביחד הם מהפרסומאים הטובים ביותר בישראל שהוכיחו את עצמם במבחן המציאות. לרביעייה משה ראובני, אודי פרידן, ניב חורש וזיו קורן יש קסם וכוח מיוחד ויחד עם שאר מנהלי ועובדי המשרד צפוי  לנו המשך מרתק."

 

ניב חורש וזיו קורן מובילים ראייה פרסומית המציבה את האפקטיביות בחזית, ומבוססת על חיבור מלא של האסטרטגיה והקריאייטיב ליעדים השיווקיים של הלקוח. תפיסת האפקטיביות של המשרד הובילה למגמת צמיחה ולהצטרפות  13 לקוחות חדשים בתוך שלוש שנים.

 

בנוסף, חתום המשרד בשנים האחרונות על מספר פריצות דרך שיווקיות, וביניהן: הפיכת בנק "מזרחי טפחות" לבנק הנחשק בישראל, מיצוב הכללית כ"הכי טובה למשפחה" באמצעות שפת חמודי, שמירה על מעמד קסטרו כמותג אופנה מס' 1 בישראל, המשך המובילות של גלידת שטראוס כגלידה המשפחתית האהובה בישראל, מהפך בתחום בטיפולים בהתקרחות ע"י טיפול בתופעת ה"סקפטיות" ועוד הצלחה עם מותגים רבים המובילים בישראל. רק לאחרונה המשרד היה שותף למהלך השיווקי של ויסוצקי, שהביא לצמיחה של 200% בשוק התה הירוק.

 

בשש השנים האחרונות זכה המשרד בשישה מהפרסים הגדולים של תחרות ה-EFFIE  למהלכי שיווק אפקטיביים - שלושה פרסי EFFIE PLATINIUM  עבור בניית מותגים לאורך זמן, ושלושה פרסים נוספים עבור קמפיין השנה.

 

 

ניב חורש (38), החל את דרכו בעולם הפרסום לפני 14 שנים. לפני כשש שנים, לאחר תקופות ארוכות בגליקמן נטלר סמסונוב ובבאומן בר ריבנאי, החל את עבודתו בראובני פרידן IPG. חורש פעל כסמנכ"ל הקריאייטיב כשלוש שנים ולאחר מכן עבר לתחום ניהול הלקוחות ומונה למשנה למנכ"ל. חורש אחראי על מספר תקציבים בולטים, ביניהם ויסוצקי, יוניליוור, יפאורה, ג'ונסון, סימילאק ועוד. אחת מהתמחויותיו של חורש היא בתחום הסלולר, כאשר בעברו עבד עם אורנג', סלקום ופלאפון, ובימים אלה אחראי על תקציבי הוט מובייל והוט. זכה בפרס הגרנד אפ"י לשנת 2011, על מהלך ה"סקפטי" של MSD למניעת התקרחות.

 

זיו קורן (33), הוא בעל 10 שנות נסיון בעולם הפרסום, מתוכן ארבע שנים בראובני פרידן IPG. שימש בעבר כסמנכ"ל קריאייטיב בזרמון גולדמן, לאחר מכן  הקים את - D9 חברה המתמחה ביצירתיות בשיווק, אשר שימשה כחממה ליצירת רעיונות עבור חברות ישראליות ובינלאומיות (כדוגמת Virgin Mobile). בשלוש השנים האחרונות משמש קורן כמשנה למנכ"ל, ואחראי על תקציבים מובילים כדוגמת מזרחי טפחות, מי עדן, אלבר, עוף טוב, רכבת ישראל ועוד רבים.

אחת מהתמחויותיו הבולטות של קורן היא בתחום האופנה, והוא חתום על כל הקמפיינים של קסטרו בשנים האחרונות וכן על הקמפיינים שבנו את המותג פוקס בישראל. זכה בפרס הגרנד אפ"י והאפ"י פלטינום לשנת 2010, עבור המהלך "להעביר את דביר" ובניית המותג מזרחי טפחות.

 

ניב חורש וזיו קורן ימשיכו להוביל יובילו כפרסומאים הבכירים את עבודת הלקוחות במשרד . בנוסף יהיו אחראים על עבודת ההנהלה, הגדרת יעדי המשרד וקביעת האסטרטגיה העסקית שתוביל להשגתם. בימים אלה חתמו חורש וקורן על חוזה לחמש שנים מול בעלי המשרד – אודי פרידן, משה ראובני ו-IPG השולטת בכ-75% ממניות המשרד.

 

אודי פרידן ומשה ראובני ימשיכו לתפקד כיושבי ראש פעילים. במסגרת תפקידם יהיו אחראים על המשך הפיתוח של העיסקי, הקשר מולIPG  העולמית והמשך פיתוח מתודות אסטרטגיות וקריאייטיביות  על-מנת להמשיך ולשמור על הבידול של ראובני פרידן. אודי וראובני חתומים על חוזה ארוך טווח מול IPG ומחויבים להמשיך להוביל את המשרד בחמש השנים הקרובות.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד