הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קפה עלית משיק שפה תקשורתית חדשה לקפה נמס

5/06/2013

קפה עלית מקבוצת שטראוס משיקה שפה תקשורתית חדשה לקפה נמס עלית ובמרכזה התובנה הצרכנית כי "אפשר לפתור הכל על כוס קפה". המחשבה העומדת מאחורי שפה זו היא שאנשים נוהגים "לשבת על כוס קפה" כדי לפתור וללבן כל דבר. אמיר יפרח, מנהל שיווק שטראוס קפה ישראל, מספר כי פעמים רבות הקפה משמש כפותח ערוצי תקשורת ומאפשר הסתכלות קצת אחרת על הסיטואציה. קפה נמס עלית, ישראלי, שורשי ונטוע בהוויה הישראלית כבר למעלה מ- 50 שנה, הוא המוצר המתאים ביותר לפתיחת ערוצי תקשורת כאלו בין ישראלים ואנו בטוחים כי הוא ימשיך ללוות את הצרכן הישראלי בזכות טעמו, איכותו והחוויה הנלווית לצריכתו וכי הסיפורים האנושיים שהצפנו בקמפיין ישמשו השראה לכלל הצרכנים ויחדדו את התובנה שלא משנה מה קרה – תמיד אפשר לפתור הכל על כוס קפה. "

 

כחלק מההשקה, ערכו בקפה נמס עלית תחקירים מקיפים על מנת למצוא סיפורים אישיים, אנושיים, משעשעים או נוגעים ללב, ותיעדו חמישה מהם:

·         שני אחים, אלופי ישראל בג'ודו, שמתחרים בתחרויות באותה הקטגוריה וענייני אגו גורמים לנתק ביניהם.

·         אמא ובת שאינם מדברים בגלל אי הסכמה על העתיד המקצועי של הבת.

·         שלוש חברות שהפסיקו לדבר בגלל בחור.

·         שתי נשים שהיו חברות הכי טובות - רבו והפסיקו לדבר.

·         להקת רוק שלא מצליחה להתרומם בגלל שחבריה לא מסכימים על שום דבר, אפילו לא על סדר השירים בהופעה.

 

בכל אחד מהסיפורים הגיעו בקפה עלית לאנשים, כל אחד מהם סיפר את הצד שלו, לאחר מכן הפגישו אותם ואפשרו להם לשתות יחד קפה. כולם דיברו מהלב על מה שהפריע להם ועל מה שיצר את הניתוק. הקפה איפשר להם לדבר על הכל, לפתוח ולפתור את המחלוקות, וכולם סיימו את המפגש בחיבוק ובהסכמה על תחילתה של דרך חדשה.

 

התוצרים של תיעוד המפגשים נערכו לחמישה סרטונים שמופיעים בעמוד הפייסבוק "קפה נמס עלית – העמוד הרשמי". שני סיפורים אף נערכו לסרטים קצרים יותר לטלויזיה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד