הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הצרכן הממוצע נחשף לשילוט דיגיטלי במשך כ-14 דקות במהלך השבוע

10/03/2014

סקר גלובלי חדש של חברת המחקר PQ Media, מגלה כי כל אחד מאיתנו נחשף למסרים המגיעים משילוט דיגיטלי במשך 14 דקות בממוצע במהלך השבוע - קפיצה של 75% משמונה דקות שבועיות - תוך 7 שנים. על פי ההערכות, עד 2017 יגיע זמן החשיפה השבועי לממוצע של 20 דקות.

 

בין הגורמים לעליה מזהה המחקר את העלייה בזמן אותו מבלים אנשים מחוץ לבתיהם, את העובדה ששלטים דיגיטליים רבים מקיימים קשר כלשהו עם הצרכן על ידי הפעלתו - ובעיקר בחיבור לסמארטפון, יותר זמן שאנו מבלים בנסיעה לעבודה ובחזרה והעלייה המשמעותית בזמני פתיחת חנויות. על פי הסקר, עיצוב נכון יותר, תכנים ממוקדים ואינטראקטיביות תורמים אף הם לחשיפה הממושכת. "התוצאה", אומרים החוקרים, "הוספה של עשרות אלפי שטים דיגטליים חדשים בין השנים 2007-2013". לדברי החוקרים, שילוט דיגיטלי הוא אחד מתחומי הפרסום הגדלים בקצב המהיר ביותר והוא אף ימשיך במגמה הזו, כאשר התחום שצומח מהר יותר הוא תחום המובייל. "החשיפה למדיום השילוט הדיגיטלי כמו גם ההכנסות מהענף ימשיכו לצמוח בו בזמן שתחומי פרסום אחרים מאותגרים ביכולות שלהם להגיע לציבור".

 

"די ברור מהסקר, ואנו רואים את המגמה גם בישראל, שיותר ויותר שלטים מסורתיים, עם רווחיות נמוכה, יוחלפו בשנים הקרובות בשלטים דיגיטליים דינמיים", אומר יעקב לייב, מנכ"ל YCD Atmosphere, המתמחה בפתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. "מחירי מסכים שירדו, יכולות מדידה חכמות שנותנים למשווקים מדדי הצלחה בזמן אמת, תכנים ממוקדים וחיבור ממשי לעולם המובייל והמדיה החברתית דוחפים יותר ויותר עסקים כיום להטמיע את המדיום הזה באיסטרטגיה הפרסומית הכוללת שלהם".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד