הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אמריקן לייזר יוצאת במהלך מיתוג ופרסום נרחב בהשקעה של כ-2.5 מיליון

23/06/2015

רשת האסתטיקה אמריקן לייזר יוצאת במהלך אסטרטגי נרחב במסגרתו נבחרה פרזנטורית, הדוגמנית הבינלאומית, שירז טל, להוביל את מהלך המיתוג והפרסום של החברה בשנתיים הקרובות.


ההשקעה במהלך עומדת על כ 2.5 מיליון ₪. השלב הראשון הינו השקת קמפיין קיץ 2015  ומיתוג כל 14 סניפי הרשת. קמפיין הקיץ באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה יכלול קמפיין טלוויזיה, רדיו, עיתונות ופעילות אינטראקטיבית ברשת ורשתות חברתיות.


המסר העיקרי של הקמפיין הוא המומחיות והמקצועיות של אמריקן לייזר. הקמפיין משלב את ההמלצה האישית של שירז טל, כאשת מקצוע בינלאומית מצליחה ואת הביטחון שהחברה מעניקה ללקוחותיה הן לנושא התוצאות והן לגבי התהליך עצמו, הצוות הרפואי והטיפולי.

על הבחירה בשירז טל לפרזנטורית, אמר רוני בלנקלדר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה של אמריקן לייזר: "שירז משקפת את ערכי המותג שלנו, היא מצליחה, מקצועית, ישראלית ומשדרת המון בטחון לצד נגישות ונועם." עוד הוסיף: "הבחירה בשירז הייתה טבעית ונעשתה מתוך מחשבה שהיא מעוררת השראה, בעלת ניסיון ומקצועיות מוכחת בעולם היופי הישראלי והבינלאומי".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד