הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

CTV מבצעת שידורים ישירים בטלוויזיות חוצות

12/07/2015

חברת CTV מדיה, המתמחה בשילוט דיגיטלי, החלה להשתמש בטכנולוגיה חדשה ובלעדית לחברה, המכונה LivePromo , ומאפשרת שידורים ישירים בזמן אמת של אירועים על גבי טלוויזיות החוצות שלה. השידורים יתבצעו על גבי 27 מסכי הענק של ctv הפרוסים בצמתים מרכזיים בכל רחבי הארץ וזוכים לחשיפה של למעלה משני מיליון צופים ביום.

השידורים הישירים נוסו לראשונה במסגרת פיילוט ש- CTV מדיה ביצעה יחד עם בנק מזרחי – טפחות במסגרת קמפיין "מדד הדיכאון" של הבנק. בשיא הקמפיין, בהשתתפות דביר בנדק וארקדי דוכין, "מדד הדיכאון" הוקרן על מגדלי משה אביב, וההקרנה עברה בשידור חי לטלוויזיית חוצות של ctv הסמוכה לבניין.

כיום, לאחר ביצוע הפיילוט והשקת הגרסא הסופית של הטכנולוגיה לשידורים חיים, היא זמינה לשימוש לכל מפרסם.

"הטכנולוגיה נועדה לענות לצורך של שוק הפירסום שמחפש כל הזמן את הדבר הבא, פיתוחה הופך את  CTV מדיה לחברת השילוט הדיגיטלי הישראלית הראשונה והיחידה שמבצעת שידורים חיים בטלוויזיות חוצות,  יכולת חדשה ומרתקת שתאפשר למפרסמים ליצור שיח ציבורי ובאז באמצעות שידור ישיר של הגרלות, אירועי קד"מ וימי מכירות מיוחדים, היישר אל קהל העוברים והשבים ברחוב" אומר גיא שנקמן, מנכ"ל CTV.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד