הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קניון הדר קיים פרסום טיזרי בירושלים

24/03/2016
קניון הדר קיים פרסום טיזרי בירושלים

קניון הדר בירושלים העלה  לפני כשבוע קמפיין פרסומי חדש במגמת ריענון התפיסה של הקניון בקרב לקוחותיו ובקרב תושבי ירושלים ככלל, תחת הסלוגן: "להיות ירושלמי זה....". הקמפיין, נערך ע"י משרד הפרסום "אקליפטוס" והוא בוצע בשני שלבים. עלות הקמפיין נאמד בכ 500,000 ₪.

 

לצורך השגת המטרה ומעורבות תושבי ירושלים והסביבה, הועלה טיזר לא מזוהה בפנייה לקהל הירושלמי בו נקראו לענות מה זה מבחינתם אומר להיות ירושלמי. טיזר זה הופיעו במדיות שונות –שילוט חוצות, אתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

 

לאחר קבלת אלפי תשובות של התושבים, נחשף  הטיזר שיגלה את הקשר לקניון כאשר המוטיב המוביל "להיות ירושלמי"  מהווה את הקו השיווקי, ויהיה גם הסלוגן שילווה את הקניון בכל המהלכים העתידיים. במקביל, החומר שהועלה ע"י תושבי העיר ייחשף ויעלה במדיות השונות.

 

לדברי אייל סקוזה, מנכ"ל קניון הדר: "מטרת הקמפיין הינה חיזוק הזיהוי בין העיר ירושלים ותושביה לבין קניון הדר, עצם זה שהתוכן נקבע ונאמר ע"י התושבים עצמם ולא ע"י צד שני או שלישי רק מחדד את המגמה החברתית אשר הקניון נוקט בה זה מכבר, ההבנה שאתה לא יכול להיות מנותק מהקהל שלך הביאה אותנו לפנות ישירות לתושבים ולתת להם את הבמה."

 

קניון הדר ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים ונמצא בבעלות משולבת של  הריבוע הכחול נדל"ן וחברת כלל נדל"ן. לאחרונה הקניון עבר הרחבה ושדרוג בהשקעה הנאמדת במאות מיליוני ₪. במסגרת החידוש והרחבת הקניון, נערך שיפוץ מקיף ושדרוג בתמהיל החנויות. לקניון נוספו כ- 35 חנויות חדשות וכ- 1,200 מקומות חניה.  השטח המסחרי של הקניון גדל ליותר מ- 25,000 מ"ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על ארבע קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד