הפוך לעמוד הבית

בזק מועמדת לתואר הקמפיין הטוב ביותר בתחרות טלקום עולמית

15/10/2017
בזק מועמדת לתואר הקמפיין הטוב ביותר בתחרות טלקום עולמית

בזק מועמדת לפרס קמפיין השיווק הטוב ביותר עבור הקמפיין לשירות הסייבר שלה, Make the internet great again"", במסגרת תחרות הטלקום העולמית  Glotel Awards 2017, הנערכת בלונדון, לצד חברות גדולות עולמיות וביניהן: Vodafone , Huawei  ועוד.

 

הקמפיין  של בזק, הושק עם ביקורו הראשון של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ בישראל, בהפסקת הפרסומות הראשונה בחדשות השעה 20:00, כאשר כל המדינה צפתה במהדורות החדשות וחיכתה בקוצר רוח לדיווחים על ביקור הנשיא. הקמפיין של בזק היה הפרסומת הראשונה ששודרה באותה הפסקת פרסומות וזכה לתגובות נלהבות בקרב גופי תקשורת רבים בישראל וברחבי העולם, ולמעלה ממיליון צפיות ב- YouTube תוך ימים ספורים: https://www.youtube.com/watch?v=jKS8Ke1ZV1w

 

קמפיין הסייבר של בזק הציג באופן קומי את הפרזנטור האייקוני של בזק, גידי גוב, אשר בזמן סיור תיירותי בבית הלבן, "נקלע" לחדר הסגלגל של הנשיא דונלד טראמפ ומתחזה לדמותו. "הנשיא" לא מבין כיצד תקיפת סייבר על הבית הלבן בכלל אפשרית (במקרה של הפרסומת, תקיפת סייבר של רוסיה) ומדוע אין להם (הבית הלבן), את שירות הסייבר של בזק, האינטרנט החכם והבטוח, בשביל להגן עליהם.  

 

בעזרת נאום קומי של טראמפ ה'מזויף', מפציר הנשיא בפני היועצים שלו, באמצעות שכתוב מחדש של המשפט ההיסטורי שליווה את קמפיין הבחירות של דונלד טראמפ, שעם שירות האינטרנט החכם והבטוח של בזק הם יוכלו: "make the internet great again". בסוף הקמפיין, מפתיע הנשיא האמיתי את המתחזה.

 

 

Glotel Awards 2017 הינה תחרות נחשבת ביותר לתעשיית הטלקום העולמית, אשר מזהה ומאתרת חדשנות מחברות שונות ברחבי העולם, אשר פועלות ומשנות את זירת הטלקום העכשווית.

 

התחרות מתקיימת זו השנה החמישית ומציגה 18 קטגוריות מעולם הטלקום. הזוכה בקטגוריית קמפיין הפרסום הטוב ביותר, יהיה זה אשר יציג את קמפיין השיווק והפרסום האפקטיבי ביותר במהלך השנה האחרונה. הקמפיין יכול להיות מכל מדיה אפשרית, כל עוד הוא תיקשר בצורה הנכונה ביותר עם קהל היעד שלו והציג בצורה היעילה ביותר את היתרונות העסקיים שלו.

ההכרזה על הזוכים תתקיים ב-2.11 בלונדון.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד