הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

החלה הגשת העבודות לאפי 2018

25/01/2018

הבוקר הודיעו איגוד חברות הפרסום, איגוד השיווק הישראלי, והמי"ל על תחילת הגשת העבודות לתחרות האפי לשנת 2018, שבעקבות החלטת הנהלת התחרות העולמית קטגוריית הפלטינום היוקרתית תשנה את שמה ותיקרא Effie Platinum – Sustained Success.

 

כבכל שנה, יוכלו החברות המשתתפות להגיש את מהלכי השיווק והפרסום שלהם ואת תוצאותיהם במסגרת הכוללת 18 קטגוריות שונות ביניהן: מוצרי מזון, משקאות, תקשורת ומדיה, פיננסים, קמעונאות, רכב ותחבורה, Media Innovation, חברות ומוצרים דיגיטליים ועוד, לצד קטגוריית הפלטינום- אשר בוחנת הישגים שיווקיים ארוכי טווח שנמדדים לאורך זמן (מהלכים מתמשכים בין 3 – 5 שנים).

 

תהליך הגשת המועמדויות יסתיים ב- 25 באפריל, כאשר מיד לאחריו יחל תהליך השיפוט המורכב משני סבבים: 

בסבב הראשון יבחנו העבודות ע"י נבחרת של כ- 60 שופטים בכירים מתעשיית השיווק והפרסום הרחבה אשר ינקדו את העבודות לפי קריטריונים שנקבעו ע"י הנהלת התחרות הבינלאומית.

 

בסבב השני, אשר יחול בחודש יוני, יערך שלב השיפוט הפרונטלי שבו יפגשו השופטים וידונו בעבודות שעלו לגמר.

 

כבכל שנה, ידרג צוות שיפוט מיוחד בראשותו של יונה פוגל, מנכ"ל פז ויו"ר תחרות האפי, ובהשתתפות מנכ"לים מהבכירים במשק, את המהלכים שעלו לגמר בקטגורית הפלטינום היוקרתית, או בשמה החדש: Effie Platinum – Sustained Success .

 

 

טקס הכרזת הזוכים בתחרות עתיד להתקיים בחודש יולי.

  

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד