הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אמריקאים צעירים בעלי מכשירי סמסונג הם צרכני הפרסומות הגדולים ביותר

13/02/2018
אמריקאים צעירים בעלי מכשירי סמסונג הם צרכני הפרסומות הגדולים ביותר

Inneractive הישראלית ביצעה מחקר עדכני שכלל סריקה וניתוח של מיליארדי נתונים מבורסת הפרסום בזמן אמת של החברה, במטרה למצוא את השילוב הטוב ביותר של מאפייני משתמש לרווחי המפרסם. הנתונים כללו מודעות וידאו ומודעות סטטיות שנסחרו על ידי בעלי שטחי הפרסום עבור המפרסמים השונים באפליקציות השונות, מכל הסוגים.

 

מכירת הפרסומות היא כלי הרווח העיקרי של מפתחי ובעלי האפליקציות ומכאן חשיבות ניתוח הנתונים. אינראקטיב הישראלית מפתחת טכנולוגיות לפרסום מודעות במובייל, עם דגש על פרסומות וידאו. לחברה יש טכנולוגיה המאפשרת לנהל בורסת פרסום בזמן אמת המבוססת על טכנולוגיית RTB והיא מגיעה ליותר ממיליארד משתמשים ייחודיים בחודש ב-180 מדינות.

 

מניתוח הנתונים בתקופה שנבדקה עולה, כי ארה"ב היא המדינה בה נסחרו והוצגו למשתמשים 184 מיליארד פרסומות - מספר הפרסומות הגדול במובייל באמצעות ה"בורסה" של אינראקטיב, כשאחריה מדורגות בריטניה, קנדה, צרפת וגרמניה. ארה"ב גם מובילה את המחיר הממוצע שמוכנים לשלם המפרסמים עבור מספר המשתמשים שילחצו ויגיבו בצורה אקטיבית על הפרסומות שיוצגו להם עם 1.5$ דולר לכל אלף פרסומות, כשאחריה מדורגות צרפת, בריטניה, גרמניה וקנדה. מודעות וידאו מכניסות לבעלי שטחי פרסום כמעט פי 6 יותר ממודעות סטטיות. בנוסף, כ-40% ממודעות הוידאו שמוגשות ברחבי העולם נצפות במלואן, מה שאומר שיותר מחצי מהמשתמשים לא מסיימים לצפות במודעות הוידאו שהמפרסמים מגישים להם.

 

מספר הצפיות, בו מודעת וידאו או מודעת תמונה סטטית נצפית בקרב משתמשים צעירים אמריקאים בגילאי 24-35 (כמיליארד וחצי צפיות) היא זו הזוכה למספר הגדול ביותר ברחבי העולם. שילוב נתונים זה של המשתמשים מביא למפרסמים ובעלי שטחי הפרסום את ה-Value for money הטוב ביותר. פילוח על פי סוג המכשיר בו גולש המשתמש מראה כי אמריקאים שמחזיקים מכשירי סמסונג הם אלו שנחשפים למספר הפרסומות הגדול ביותר ומביאים ערך רב יותר לבעלי האפליקציות והאתרים בהם הם משתמשים עם 1.3$ דולר לכל אלף פרסומות. אחריהם, בפער ניכר של פחות מ-50% בחשיפה לפרסומות נמצאים משתמשי אפל בארה"ב וכן משתמשי מכשירי LG, בנתוני חשיפה דומים. מחזיקי מכשירי אפל בוייטנאם הינם המבוקשים ביותר מבחינת המפרסמים, שמוכנים לשלם כ-1.7$ דולר לכל אלף לחיצות על הצגת הפרסומות בשטחי הפרסום בניידים שלהם.

 

מנכ"ל Fyber וממייסדי Inneractive, זיו אלול, אמר כי "בעולם בו מתרחשים שינויים בזמן קצר, חשוב לנו להיות עם אצבע על הדופק ולתת לבעלי שטחי הפרסום את הערך הכספי והחשיפה הגבוהים ביותר. המפרסמים מעוניינים להגיע לקהל המתאים והמפולח ביותר עבור הקמפיינים שלהם במובייל כדי למקסם את תקציבי הפרסום לתוצאות הטובות ביותר. פרסומות שמוצגות לנו במכשירים הניידים מפולחות על פי מאפייני המשתמש "מאחורי הקלעים" ומוצגות לנו לאחר מכרז שנעשה בזמן אמת של מאיות השנייה והעובדה שיש לנו מגע עם כל כך הרבה משתמשים מאפשרת לנו לעשות בעצמנו שימוש בהרבה מידע שמאפשר להגיש פרסומות בצורה יותר ממוקדת. למעשה, אנחנו עוזרים ליצרני תוכן להיות יותר אטרקטיביים בעיני המפרסמים ולמשוך תקציבי פרסום אל שטחי הפרסום על גבי האפליקציות שלהם. העובדה שפייבר ואינראקטיב הן נייטרליות מעצם העובדה שהן לא מייצרות תוכן בעצמן "מרגיעות" את יצרני התוכן. שילוב של גישה רחבה למשתמשים ושימוש בטכנולוגיה ומידע מחד, והעובדה שאין לנו ניגוד עניינים עם בעלי האפליקציות ממצבים אותנו כאחד מהשחקנים החשובים בשוק הפרסום העולמי".

 

המוצר של Inneractive מציע למפתחי אפליקציות מערכת פרסום ייעודית, בעזרתה יוכלו למצוא את המודל העסקי שיאפשר להם להרוויח כמה שיותר מפרסום באפליקציה שלהם. באמצעות הטמעת SDK יכולים המפתחים לערוך מכרזים בין מפרסמים ותגמולים שונים ולהציג אותם למשתמשי האפליקציה. כך למעשה, יכולים מותגים, יצרני מכשירים, ספקים סלולריים וכמובן המפתחים להשיק את שירות המודעות האישי שלהם, המופעל על ידי החברה הישראלית. היא זו שמבצעת את "העבודה השחורה" מאחורי הקלעים הכוללת אינטגרציה עם רשתות הפרסום, ואף מציעה מערכת סליקה משלה. החברה תומכת במגוון הפלטפורמות הסלולריות הקיימות כיום בשוק, הכוללות את iOS ואנדרואיד ומאפשרת רווח מקסימלי וחשיפה מיטבית למפרסמים. פייבר עובדת כיום עם מאות יצרני תוכן גדולים בכל העולם.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד