הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"יד מרדכי" משיקה שפה תקשורתית חדשה

18/03/2018

יד מרדכי לקחה על עצמה אתגר פרסומי, להעביר את המסר בסרטונים של 6 שניות, כדי להתמודד עם השינוי בהרגלי צריכה המדה בדיגיטל  -  כאשר זמן הצפייה בפייסבוק עומד על 6 שניות.

החברה יוצאת במהלך דיגיטלי חדש, תחת המסר "להרגיש את הטבע בצלחת", סדרת סרטונים קצרים של כ-6 שניות לסרטון, המספרים את החיבור החזק של המותג אל החקלאים ואל הטבע, ואת החיבור בין חומרי הגלם ומגוון המוצרים של יד מרדכי אל הקולינריה והצלחת

 

הרגלי   צריכת המדיה בדיגיטל מאתגרים פרסומאים ומשווקים להתאים את הקראיטיב לפורמטים חדשים. כאשר זמן הצפייה בפייסבוק עומד על 6 שניות והתחרות על הקשב מתעצמת – כיצד ניתן לספר את סיפור המותג?

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד