הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" באוגוסט: שטראוס מילקי – אקי וסנדי משפט הגירושין

29/09/2009 14:45
הגדל

לפי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש" לחודש אוגוסט 2009  במשאל שעורך אתר OTOT בין חברי איגוד השיווק הישראלי, היא: "שטראוס מילקי – אקי וסנדי משפט הגירושין"  של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R. הפרסומת זכתה ב-65 נקודות – 25% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.

 

במקום השני: "בנק אגוד בלי עמלות – המיקרו מבקש עמלה מהגברת" של פרסום גלר נסיס Leo Burnett, עם 41  נקודות – 15% עבור תרומה למותג ו-11%  עבור קריאטיביות.

  

במקום השלישי: "שטראוס אנרג'י – אנרגיות חדשות בכל רגע - מיומנה", של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R,  עם 37 נקודות –11% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.

  דירוג פרסומות אוגוסט 2009

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד