רשת אגאדיר יוצאת בקמפיין בהשקעה של כ-200,000 ₪ באמצעות משרד המיתוג moo ar. הקמפיין אשר נקרא my gang, יושק ב-1 ביוני 2017, ויעלה בכל אמצעי המדיה.
הקמפיין יציג קשת צבעונית של חבורות שונות, ביניהן סקייטרים , רקדניות, גולשים, מקועקעים, היפסטריים ועוד, אשר יככבו בקמפיין החדש.
מסר הקמפיין הוא : "אני והחבר'ה שלי" כל אחד מהמשתתפים מציג את הקבוצה עימה הוא מעדיף לחלוק את הארוחה וכמובן אהבתם המשותפת להמבורגר / צמחוני.
קמפיין My Gang ילווה בפעילות דיגיטל אשר תזמין חבורות להצטלם ולהשתתף בתחרות כשהפרס הראשון הינו טיסה לחו"ל לכל החבורה, מתנת רשת אגאדיר.
בנוסף, תציע הרשת במהלך כל הקמפיין תפריט חבורות מיוחד, אשר יציע ארוחות מלאות במחיר אטרקטיבי, לחבורות של 4 סועדים ומעלה.