אגד בקמפיין חדש לעידוד השימוש בתחבורה הציבורית

אגד יוצא בקמפיין חדש לעידוד השימוש בתחבורה הציבורית. בכיכובם של – "סטארטר & קלאצ'" – צמד הבלשים שיפתור לכם את בעיות החניה ויחסוך לכם הרבה דלק. מדובר בקמפיין הומוריסטי אשר יעלה בכל אמצעי המדיה, בעלות הכוללת של מיליון וחצי דולר. הקמפיין הוצע לאגד ע"י משרד הפרסום אליקים-הרמן, לפני כשנה במסגרת המכרז שערכה אגד לבחירת חברת פרסום . הקמפיין מבוצע בימים אלה .



לדברי רון רטנר, מנהל אגף השיווק ודובר אגד, הקמפיין החדש נועד להתמודד עם הבעיות התחבורתיות המאפיינות נהיגה ברכב פרטי בעיר. באמצעות דמויות הבלשים, סטארטר וקלאצ', מנסה הקמפיין להתמודד ולהציע פתרונות לקשיים המקובלים בשימוש ברכב בעיר. כך, למשל, במסגרת הקמפיין מטפלים סטארטר וקלאצ' בבעיות חניה, עלויות דלק, פקקי תנועה וזיהום אוויר.



בבעלות אגד מעל ל- 3,500 אוטובוסים, המשרתים כמיליון נוסעים ביום, בלמעלה מ- 1,000 קווי שירות ברחבי ישראל.

אולי יעניין אותך

דורון אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

פרקט למקלחת
ניר צוק
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי