מותג מגני התחתון אולדייז מבית P&G משדרג את לין המוצרים ומעלה בימים אלו לאויר קמפיין אינטראקטיבי חדש בכיכובה של השחקנית – מגישה דנה מרמור, שנבחרה ללוות את המותג בפעילות BTL . הקמפיין באמצעות סאצ'י & סאצ'י.
בקמפיין מוזמנות הגולשות לבחון את רמת הביטחון העצמי שלהן באמצעות מבחן אינטראקטיבי בהנחיית דנה מרמור. מרמור, תציג לגולשות שאלות מחיי היומיום ובהתאם לתשובותיהן, הן יזכו ל"אבחנה" אודות רמת הביטחון העצמי שלהן תוך מתן טיפים ועצות לחיזוק הביטחון העצמי.
קמפיין אינטרנט זה של Alldays הינו השלישי בסדרה של קמפיינים בהן הגולשות נוטלת חלק בחוויה אינטראקטיבית שמטרתה לגרום להן "לבלות" עם המותג מספר דקות ביום ובכך להכירו טוב יותר. קמפיין האינטרנט הייחודי יעלה באתרים כדוגמת ICQ, NRG, NANA, MSN, WALLA ותפוז.
רבקה קהת, מנהלת תחום ההיגיינה P&G בישראל מציינת ש"קמפיין האינטרנט מהווה נדבך נוסף ממהלך רחב ההיקף של המותג Alldays שבמסגרתו מושק המוצר החדש בעל ההגנה הכפולה. מהלך זה, מתוקשר באמצעי המדיה השונים וכולל גם פעילות שטח ייחודית בהשתתפותה של דנה מרמור."