אופוריה לגבר: "קלווין קליין" עולה בקמפיין מסיבי להשקת הבושם החדש "אופוריה לגבר" בתקציב של 4 מיליון ₪


לאחר המהלך השיווקי שליווה את השקת "אופוריה לאישה", עולה ענקית הבישום "קלווין קליין" בימים אלה בקמפיין מסיבי להשקת הבושם החדש "אופוריה לגבר. הקמפיין יכלול פרסומות בערוץ 2 , 10 ו-9 וקמפיין עיתונות ארצית נרחב .



קמפיין הטלוויזיה אשר צולם ברובו בהוואי נוהל באופן אישי על ידי פביון ברון, מעצב הבית של קלווין קליין ,מבוסס על אווירה דמוית חלום המשדרת חושניות ומתמקדת בקשר חזק בין גבר ואישה על מנת להעניק לצופים חוויה של עונג אלוהי ובכך להעביר את תחושת הניחוח תחת הסיסמה: "אופוריה, לחיות את החלום". הקמפיין ימשך כשלושה שבועות.



קמפיין העיתונות שיימשך חודשיים ,צולם על ידי סטיבן מייסל – אחד מצלמי האופנה הגדולים בעולם אשר בנה קריירות של שמות כגון לינדה אוונדגליסטה, קרן אלסון ומגי רייזר ומשמש כצלם האישי של מדונה.



נטליה ודינובה ,שדגמנה גם את "אופוריה לאישה" מככבת גם בקמפיין של "אופוריה לגבר" והיא נחשבת לאחת הדוגמניות המיניות והפרובקטיביות בעולם. הדוגמן הוא כוכב עולה בשם אנדרו סטטסון (Andrew Stetson) , בעל הפנים הרעננות והרכות.



בנוסף, יערכו פעילויות קד"מ בכל רחבי הארץ.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)