אורנה בנאי תקריין קמפיין חדש לבונזו

חברת ביופט עולה בקמפיין חדש עבור המותג בונזו תחת המסר- " בונזו –בדיוק מה שהכלב שלך צריך" . זוהי הפעם הראשונה מזה עשור שעולה קמפיין בטלוויזיה בתחום מזון לבעלי חיים בישראל . הקמפיין החדש יכלול פרסום בטלוויזיה ופעילות רחבה בנקודות המכירה. את הקמפיין החדש יצר משרד הפרסום חברון זלצמן שביט. הקמפיין יעלה למשך כשבועיים ועלותו נאמדת במיליון וחצי שקלים.


מירב אמיד, סמנכ"ל שיווק ביופט: "שוק המזון לכלבים הינו שוק תחרותי ביותר. כחברה מובילה בשוק החלטנו לצאת בקמפיין טלביזיוני לבונזו המדגיש את הערכים התזונתיים ואת התועלות הפונקציונאליות של המותג: בונזו- בדיוק מה שהכלב שלך צריך. הקמפיין בא לחזק אצל הצרכן את השקט הנפשי אותו הוא מחפש מתוך הידיעה שבונזו מכיל את כל הצרכים התזונתיים הדרושים לכלב. אנו מאמינים כי בזכות הקמפיין החדש נחזק את המותג בונזו בקרב בעלי הכלבים בישראל".


בקמפיין מככב מסי, כלב מסוג גולדן רטריוור המשמש גם ככלב נחיה לאנשים עם מגבלות רפואיות. הקמפיין יעלה בערוצים המסחריים (10,2,24) ויימשך כשבועיים. אם הקול ברקע נשמע לכם מוכר, זו אורנה בנאי, הידועה בפעילותה למען בעלי חיים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)