איקאה ממשיכה במסורת השנתית ויוצאת ב"קמפיין סוף שנה" שילווה את מבצעי סוף השנה שהחברה מקיימת בימים אלו ועד סוף דצמבר. היקף הקמפיין כשלושה מיליון והוא כולל עיתונות ארצית, טלוויזיה (ערוץ 2 וערוץ 9 ) ואינטרנט, ויימשך עד סוף השנה.
הקמפיין כולל סרטונים קצרים שכל אחד מהם חושף קטגוריה אחרת בהתאם לתקופת המבצע ויוצר ציפייה לקראת המבצע הבא. הסרטון הראשון שעלה לאוויר מתמקד במחלקת חדר המגורים.
קרדיטים:
משרד פרסום: אזימוט
מנהל מקצועי: אליעד רגב
סופרוויזר: שרית בן-צור חדד
מנהל קריאטיב: זוהר נעמן
ארט: גונזלו ארוצ'ס
קופי: ינאי וולף
חברת הפקה: הנדס-אפ