אירוקה, רשת משקפי השמש המובילה בישראל, תשקיע 100,000 שקל במהלך במסגרתו יוכלו הגולשים למדוד ולהתאים משקפי שמש על פי טעמם האישי באמצעות אפליקציית FACEBOOK ייחודית.
באמצעות האפליקציה יוכלו חברי קבוצת אירוקה ב- FACEBOOK להעלות את תמונותיהם אל האתר, לבחור זוג משקפי שמש מתוך קטלוג אירוקהeyewear הווירטואלי, על פי הטרנדים הבינלאומיים לקיץ 2010, ולמדוד אותם. בנוסף יוכלו הגולשים לשתף את חבריהם בתמונתם עם משקפי השמש ולהתייעץ עימם.
במסגרת האפליקציה תקיים אירוקה את תחרות "צילום המשקפיים המגניב" במסגרתה עשרת הגולשים שיקבלו את מספר ה"לייקים" הגבוה ביותר על תמונתם יזכו בזוג משקפי שמש מתנה מקולקציית אירוקהeyewear . על מנת לעודד התנסות בפעילות תעניק אירוקה לכל חברי האפליקציה קופון סלולארי על סך 55% הנחה למימוש בחנויות אירוקה.
נעמי רודיך, מנהלת השיווק של רשת 'אירוקה' מוסרת: "אירוקה מאמינה ברשת החברתית FACEBOOK כפלטפורמה להעברת מסרים של אופנה וחדשנות. אפליקציית ה- FACEBOOK הייחודית נועדה לשדרג ולהעניק חוויית סטיילינג וירטואלית לחברי קבוצת אירוקה ברשת אשר בה פעילויות שונות ומגוונות."