קבוצת מרכזי השירות והמכירה לרכב "הילוך שישי" עולה בקמפיין פרסום חדש ובחרה בשחקן הוותיק והמוערך אלי גורנשטיין לככב בו ולשמש כפרזנטור של הקבוצה לשנת 2012.
הקמפיין אשר יעלה באמצעות משרד הפרסום "הביליינים" בעלות של כ- 2 מיליון ₪ בהשראת הסרט "חזרה לעתיד", יציג את גורנשטיין כפרופסור המומחה המסביר על חשיבות הטיפול המקצועי ברכב.
פאני הורוביץ מנהלת השיווק של קבוצת הילוך שישי:" מטרת הקמפיין החדש היא לעורר את המודעות לתרומתו של הטיפול ברכב בקבוצת הילוך שישי, להעלאת ערך הרכב. זאת, בהמשך להקמת זירת הרכבים שטופלו בהילוך שישי באתר yad2. אלי גורנשטיין התאים מאוד לאופי הקמפיין המבוסס על הסרט בחזרה לעתיד ולכן בחרנו בו כפרזנטור הקבוצה לשנת 2012.
קבוצת הילוך שישי הוקמה ב- 1955 ע"י שמוליק בורג ובובי הורוביץ ומורשית ע" היבואנים לייצג 10 מותגי רכב שונים: ניסאן, יונדאי, טויוטה, מיצובישי, סיטרואן, סובארו, סוזוקי, פיג'ו, פיאט ורנו. כיום, קבוצת הילוך שישי כוללת שבעה מרכזי שירות לרכב המובילים באזור המרכז ומספקת מענה כולל ללקוח בתחום הרכב- החל מרכישת רכב, מכירת אביזרים לרכב וכולל טיפול ברכב, שירות אישי ללקוח, טרייד-אין ושירותי ליסינג.