אלפרו סויה עולה בקמפיין מודעות במגזיני בריאות ולייף סטייל


אלפרו, היצרנית הבינלאומית וחלוצת שוק מוצרי הסויה בעולם ובארץ, עולה בקמפיין מודעות רחב היקף במגזיני הבריאות והלייף סטייל. הקמפיין ימשך כ- 4 שבועות ויכלול סדרה בת 3 מודעות שונות המדברות באותה שפה עיצובית המעבירה את המסר באשר ליתרונות הבריאותיים הקיימים במוצרי אלפרו סויה. 3 המודעות: למשקה חלב סויה אלפרו טבעי, למשקה חלב סויה אלפרו לייט ולמעדני אלפרו, יתפרסמו כאמור כסדרה ויופיעו בכל מגזין ברצף.



את קמפיין המודעות, תחתום חלוקת עשרות אלפי חוברות מתכונים שיצורפו למגזינים. חוברת המתכונים מונה כ- 10 מתכונים שונים, המבוססים כולם על מוצרי הסויה של אלפרו. את המתכונים הגתה וכתבה השפית ועיתונאית האוכל המוערכת – פיליס גלזר.



היקף הקמפיין, שהופק באמצעו מחלקת הפרסום בשסטוביץ, משווקת מותג אלפרו בישראל, מוערך בכ- 550 אלף ₪.



קרדיטים:


מחלקת הפרסום של שסטוביץ


יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)
עיצוב ללא שם