אלקטרה ישראל מעלה קמפיין מיתוג חדש ע"י JWT


אלקטרה מוצרי צריכה ישראל מעלה היום קמפיין מיתוג חדש למוצרי החשמל של המותג אלקטרה תחת הסיסמא: "עם כזה מבחר רק תבחר".



מהחברה נמסר הבוקר כי הקמפיין עולה לאחר תהליך ארוך של מחקר, פיתוח ובנייה במהלכו הושקעו משאבים רבים בפיתוח ועיצוב ליין מוצרים חדש והמציג מגוון מוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ועיצוב חדשני כדוגמת: מזגנים, מקררים, מכונות כביסה, מדיחי כלים, תנורים, מסכי LCD ועוד .



עוד נמסר כי הקמפיין מציג תפיסה חדשה המחברת בין המוצר לחוויית השימוש במכשירים השונים וכי "הקמפיין עצמו מציג סיטואציות שונות יומיומיות וייחודיות הלקוחות מרגעים שונים בחיי היומיום שבמהלכם נעשה שימוש במכשירים השונים היוצר סוג של חוויה ייחודית".



הקמפיין הופק ע"י JWT.



קרדיטים:


גלית פריימן: מנהלת שיווק חטיבת הסחר של אלקטרה מוצרי צריכה ישראל


מנכ"ל ומנהל קראטיב ראשי : יורם דמבינסקי


מנהל לקוחות: יואב מגל


סופרוויזרית: מירב דואק


תקציבאית: מורן פאר


מנהלת מחלקת תכנון ואסטרטגיה: סילביה גבע


פלנר: גל אגוזי


במאית: קרן חכמה

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל