"במהלך השנה האחרונה הדגישה מי עדן את החשיבות הטמונה באיכות המים שאנו מכניסים לגופנו, במיוחד לאור העובדה ש-70% מגופינו הוא מים" אומרת אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, "אנחנו ממשיכים עם אותו מסר למרות שאנו משיקים עכשיו בר דיגיטלי חדש – 'עדן דיגיטל' – שהוא בר מים מתקדם מאד מבחינה טכנולוגית, מעוצב ואופנתי. על רקע זה חשוב לנו להזכיר לצרכנים כי זה הבר הדיגיטלי היחידי בישראל בו זורמים מי עדן".
חברת מי עדן משיקה החודש בר דיגיטלי חדש למי עדן בכדים, תחת המותג: "עדן דיגיטל", ויוצאת במהלך שיווקי ופרסומי בהיקף כספי של 2.5 מיליון שקל.
למרות שהקנקן שמיש עדם מציעה ללקוחותיה – בר דיגיטלי מעוצב ומתקדם – היא מעדיפה לכרוך את הקמפיין השיווקי שלה סביב הקונצפט: "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו" ומדגישה כי איכות המים הם הפרמטר החשוב ביותר עבור לצרכנים.