אם שותים נוהגים.. קמפיין לתוסף נגד האנג אובר

חברת התרופות "נוה פארמה" יוצאת היום בקמפיין לתוסף התזונה והפיתוח הישראלי "דרינק אובר" להפגת החמרמורת. חגיגות השנה האזרחית מתקרבות אלינו בצעדי ענק ואיתם גם כמויות האלכוהול שיזרמו לאנשים בגוף ויגרמו בסופו של דבר להרבה ימי מחלה ביום ראשון כתוצאה מהנגאובר.



הקמפיין יחשוף לראשונה את הציבור למוצר "דרינק אובר" עם הקראייטיב הפרובוקטיבי : "אם שותים נוהגים לקחת דרינק אובר" להתעורר בלי הנגאובר .


הקמפיין שעלותו עומד על למעלה מ-150 אלף דולר יעלה כבר בסופ"ש הקרוב באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן וייפרס ברחבי הארץ בשלטי חוצות ובעיתונים המובילים.



לדברי ניצן פרימור מנכ"ל נוה פארמה :"על פי מחקרים כלכליים, עלות החמרמורת למשק עומדת על עשרות מיליוני שקלים בשנה, תוצאה של העדרויות מעבודה, ירידה בתפוקה ותאונות דרכים. התכשיר החדש מאפשר להינות מבילוי לילי מבלי לסחוב את הערב ליום המחרת…לחזור במהירות לצלילות ורעננות ובנוסף למנוע את הנזקים הכלכליים של ההנגאובר".



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)