אמן איפור במרכז קמפיין של קרליין

קמפיין הפרסום בהשקעה של מיליון שקל ₪, עולה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר, נטע יער. הקמפיין תחת הסלוגן "לדיוק ולמראה מושלם כמו באיפור מקצועי", כולל תשדיר טלוויזיה ופרסום במגזינים.


במרכז הסרטון עומד עומר אסף, אומן האיפור ומפתח הפטנט (מדגם רשום) של המסקרה מסדרת אניגמה, אשר מדגים את פעולתה של המסקרה על הדוגמנית השוודית הבינלאומית, פיי, במעבדות היופי של קרליין. פיי, הובילה קמפיינים לחברות מובילות כגון H&M,ריפליי ועוד והופיעה על שערי מגזינים בינלאומיים כמו אל העולמי, מארי קלייר, גלאמור, ווג ועוד.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)