אנה זאיקין וטל אלון יובילו קמפיין במיליון וחצי דולר עבור רנואר

חברת "רנואר" המפעילה את רשת רנואר נשים ורשת רנואר גברים, תצא בתחילת חודש ספטמבר בקמפיין פרסום רחב לרגל השקת קולקציית סתיו – חורף 2007/8 בהשקעה של 1 וחצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "נפתלי-אברהם", המלווה את רנואר מזה עונה שישית.



הקמפיין משלב 4 סרטונים באורך של עד 20 שניות, כאשר בכל אחד מהם תוצג קטגוריה אופנתית אחרת שתחשוף את קולקציית 2007/8 תוך ניכוס קטגוריות אסטרטגיות למותג ביניהן: New collection, סריגים, מעילים ואביזרים. הקטלוג ו-2 מתוך הסרטונים, יצולמו בעולם הרכבת תוך שימוש במוטיבים אורבאניים.



2 מסרטוני הקמפיין, יציגו את הפן המקצועי של הקולקציה מנקודת מבטם של המעצבים מבחינת טרנדים, השראות ומגמות. בפרסומות יהיו צילומים מסט של תצוגת אופנה לצד צילומי מאחורי הקלעים, במטרה לספק לצופה הצצה לעולם האופנה ולאווירה הזוהרת האופפת אותו.



לדברי אריה שיבר סמנכ"ל השיווק של "רנואר": "מטרת הקמפיין היא לחזק את המסר: Renuar – the fashion way עליו מתבסס המותג רנואר. לכך מתחברים שני מובילי הקמפיין, אנה זאיקין וטל אלון, שניהם דוגמנים מובילים בעלי מראה אופנתי, מיוחד ורענן אך יחד עם זאת מאוד ישראלי ".

רשת "רנואר" הוקמה בשנת 1993 ונמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ'. החברה מפעילה את רשת האופנה לנשים "רנואר" המונה 45 סניפים ואת רשת האופנה לגברים "רנואר men" המונה 35 סניפים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

רחפן עם מצלמת K4 ופונקיות AI. מחיר 999 שקלים
סאבו טיילור דיאב - צילום אלה פאוסט
OYSHO CASATERRA YOGA PH PR (7) (Custom)