אסם חודרת לשוק הטובה עם פסיפיקו

פסיפיקו הוא מותג שימורי טונה חדש בישראל המיובא על ידי חברת זקארי המתמחה ביבוא של טונה מתאילנד.



המותג החדש יופץ על ידי חברת אסם, הנכנסת לראשונה לקטגוריית הטונה.



שוק שימורי טונה נאמד בכ-515 מיליון ₪ (נתוני סטורנקסט 2015). שוק זה נמצא בגידול כמותי של כ-11% ב- 3 השנים האחרונות (2013-2015). מאז נחתם הצו להפחתת המכס על שימורי הטונה, נפתח שוק זה לתחרות. כיום מחזיקה סטארקיסט ב- 46% מהשוק ו- 6 מותגים (ובהם פוסידון 11%, פילטונה 8%, ויליגר 8%, ויליפוד 6% ושופרסל 6%) מהווים 85% משוק זה, ללא מספר 2 חזק.



"לנוכח המצב הקיים כיום בשוק הישראלי, זיהינו פוטנציאל שוק משמעותי בקטגוריית הטונה וההיכרות עם טונה פסיפיקו האיכותית, הנבדלת באחוז הנתחים השלמים שלה, בטעמה ובאיכותה הובילה אותנו להחלטה להכנס לשוק זה.


כך לדברי שי אביטוב, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת זאקרי.

אולי יעניין אותך

יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)