אסם מעלה קמפיין להשקת צ'יפסי FREE

אסם, מעלה ביום ו' ה- 7 באפריל, קמפיין להשקת החטיף החדש צ'יפסי FREE. הקמפיין, בהפקת משרד הפרסום מקאן אריקסון, יוצא תחת הסיסמה: "פחות שומן ופחות קלוריות מכל צ'יפס אחר בישראל" .



צ'יפסי FREE של אסם הינו חטיף מתפוחי אדמה טבעיים, בטעם זהה לזה של חטיפי צ'יפס רגילים* – אך עם 30% פחות מכמות השומן. התהליך הטכנולוגי הייחודי והבלעדי לאסם בישראל מאפשר הוצאת השומן המיותר מהמוצר הסופי, בדומה לתהליך טיגון ביתי של צ'יפס שלאחריו מספיגים את השומן המיותר בנייר סופג.



לדברי זהבה מרטונוביץ', מנהלת שיווק חטיבת החטיפים באסם: "צ'יפסי FREE של אסם מהווה כניסה ראשונה של יצרן ישראלי מוביל לפלח השוק של חטיפי צ'יפס מופחתי שומן, שעונים לצרכים של אנשים ,שאינם מוכנים לוותר על טעם הצ'יפס האמיתי, אך רוצים לחסוך בכמות השומן וכמות הקלוריות. ציפסי FREE מכיל פחות שומן ופחות קלוריות מכל חטיף צ'יפס אחר בישראל". מרטונוביץ' מציינת כי "עיתוי הקמפיין של צ'יפסי Free מכוון על מנת לנצל את תקופת הפסח, שבה נרשמת עליה בצריכת החטיפים הכשרים לפסח ובתוכם צ'יפס".


הקמפיין, שיימשך כשלושה שבועות יעלה בערוצים 2 , 10 , 24 וברדיו.

אולי יעניין אותך

מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)
Novakid אקדמיה בינלאומית לילדים - צילום יחצ
אירוע AI Agents in Action במתחם SQLink Innovation (2)
unnamed
סופר החברתי מבית ההסתדרות_מארז ירקות ופירות בינוני מחיר 99 שח_צילום תומר באסל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)