אסתי גינזבורג ממשיכה לעונה שלישית עם GO UNDER

הדוגמנית הבינלאומית אסתי גינזבורג נבחרה להמשיך לעונה נוספת, שלישית במספר, כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה ובגדי הים GO UNDER.



גינזבורג מצטלמת לשני קמפיינים – בגדי ים והלבשה תחתונה לקיץ 2011. את הקמפיינים צילם הצלם רון קדמי והם כוללים שלטי חוצות, קטלוג, פעילות ברשתות החברתיות ומסע קידום מכירות.



לדברי אלברט נקארי המנכ"ל ומבעלי החברה, בעונה הקרובה תשקיע החברה בשני הקמפיינים כ- 700,000 ₪. עבור העונה השלישית תקבל גינזבורג 50 אלף דולר לעונה.

אולי יעניין אותך

יובל כספית ונמרוד רון צילום שי הנסב (1)
From depth
קמפיין קים אור אזולאי - קוטקס 2026 סוכנות שרית ולורנס קרדיט (4)
חיים כהן ויוסי שטרית
דור אלון במקפיין חדש בכיכובו של ראמזי עם תבלין ראמז אל חנות שהשיקו ברשת ומחלקים חינם בקניית פיצה צילום יחצ
טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Pexels
Pexels
שתפ גוגל (1)