אפסון עולה בקמפיין עיתונות חדש

אפסון עלתה בקמפיין פרסום חדש למוצריה, תחת הסיסמה "EPSON מדפיסה מבצעים איכותיים". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, בהשקעה של כ-500,000 ₪, כולל פרסום בעיתונים ומדגיש את המבצעים האיכותיים שמציעה החברה.



אפסון ישראל שולטת על 46% משוק מדפסות הסיכה בארץ (מקום ראשון), 25% משוק מדפסות הזרקת הדיו ו-21% משוק מדפסות הלייזר הצבעוניות. לאפסון ישראל מערך הפצה הכולל 8 יבואנים.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)