אפסון עולה בקמפיין עיתונות חדש

אפסון עלתה בקמפיין פרסום חדש למוצריה, תחת הסיסמה "EPSON מדפיסה מבצעים איכותיים". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, בהשקעה של כ-500,000 ₪, כולל פרסום בעיתונים ומדגיש את המבצעים האיכותיים שמציעה החברה.



אפסון ישראל שולטת על 46% משוק מדפסות הסיכה בארץ (מקום ראשון), 25% משוק מדפסות הזרקת הדיו ו-21% משוק מדפסות הלייזר הצבעוניות. לאפסון ישראל מערך הפצה הכולל 8 יבואנים.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל