אפשר לחייך: מותג משחת השיניים CHOICE מגיע לישראל

חברת משחות השיניים CHOICE אירופה פותחת נציגות בישראל ותחל בחודש פברואר לשווק את המוצרים לראשונה בישראל. החברה תשקיע סכום של 2.8 מליון שקל בשיווק, מיתוג ופרסום באמצעות ג .קיד & יאנג – חטיבת הפרסום של קבוצת G גרופ.



בשלב ראשון תחל החברה בשיווק משחת השיניים CHOICE ACTIVE בלבד, ובשלב יותר מאוחר גם מברשות שיניים. בימים אלו חתמה הנציגות בישראל הסכם עם חברת "תומר שיווק" להפצת המוצרים ברשתות השיווק.



חברת CHOICE נכנסת לשוק משחות השיניים בישראל, המגלגל מחזור של 180 מיליון ₪ בשנה. המותג CHOICE שייך לחברת "צ'ויס לברטוריס" ההודית, אולם עיקר פעילות החברה מתבצעת בארה"ב ובקנדה. המותג משווק בנוסף במדינות באירופה. משחות השיניים של חברת צ'ויס משווקות בין השאר בארה"ב ואירופה ומוצריה נמכרים ב – 25 מדינות ברחבי העולם ונמצאים בקטגוריית הפרימיום.



אולי יעניין אותך

באדיבות וויקס
צילום מסך 2025-08-24 174637
סכיזופרניה
חברת פרשקובסקי הפכה לנותנת חסות לנבחרות ישראל גברים ונשים בכדורסל בתמונה ים מדר צילום איגוד הכדורסל
חליפות צלילה
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)