אקספון 018 יוצאת בקמפיין חשיפה למגזר הרוסי: פשוט, קבוע וזול

"פשוט, קבוע וזול", סלוגן זה מלווה את הקמפיין החדש של חברת התקשורת "אקספון 018", שייצא לדרך ביום ראשון הקרוב. הקמפיין החדש, שהינו קמפיין חשיפה למגזר הרוסי, יעלה לאוויר עם מבצע "5 התעריפים", המדגיש את העלויות המוזלות של החברה, כל השנה ולכל היעדים בעולם, ואף מקל על הצרכן.



השיחות הבינלאומיות הינן מוצר יסוד בקרב העולים ממדינות חבר העמים. כ- 90% מהמשפחות מחייגות לחו"ל, והשיחות הבינלאומיות מהוות מרכיב חשוב בסל ההוצאות החודשי. במסגרת הקמפיין מציגה אקספון 018 את שיטת "5 התעריפים", לפיה המדינות העיקריות בעולם מחולקות לחמש קבוצות, עם תעריף פשוט, קבוע וזול במשך כל השנה, ללא דמי מנוי וללא התחייבות, החל מהדקה הראשונה.



לדוגמא: תעריף קבוע של 18 אגורות לדקה מוצע ליעדים: ארה"ב, גרמניה, קנדה, בריטניה, צרפת, ואוסטרליה וכן למוסקווה וסנט פטרסבורג. 28 אגורות לדקה בלבד: לשאר היעדים ברוסיה, לליטא, אסטוניה, ולאטביה. וכך הלאה. כך שאם דיברתם 10 דקות למוסקווה, תשלמו רק 1.80 שקלים, ללא שום תוספות.



אקספון 018 היא החברה היחידה כיום בשוק שלא גובה דמי מנוי. השיטה בה היא פועלת מבוססת על מתן מחיר זול וקבוע ללא התחייבות מצד הלקוח. לא דיברת – אין סיבה שתשלם.



המבצע ילווה בקמפיין בטלוויזיה הרוסית, באתרי האינטרנט, ברדיו ובעיתונות, בהיקף של חצי מיליון שקל. הקמפיין יפעל להגברת המודעות לאקספון 018 במגזר הרוסי ומיתוג החברה. לצורך כך שכרה החברה את שירותיו של משרד הפרסום של מרינה זיידמן, המתמחה במגזר הרוסי.



אקספון 018 הצטרפה לשוק השיחות הבינלאומיות לפני כשלוש וחצי שנים והובילה מהפכה בתחום המחירים לשיחות לחו"ל. בניגוד לחברות האחרות שמספקות שירותי טלפוניה בינלאומיים, אקספון 018 לא דורשת דמי מנוי חודשיים ומאפשרת התקשרות למגוון יעדים ברחבי העולם, ללא תנאי וללא דרישה להתחייבות או תשלום קבוע כלשהו.



רוני חליבה, מנכ"ל אקספון 018: "הקמפיין נועד לחשוף את החברה ואת שירותיה למגזר הרוסי, שמשתמש המון בשירותי השיחות הבינלאומיות ולעיתים לא מודע לפערי המחירים. אנחנו עומדים מאחורי ההבטחה שלנו להוזיל את המחירים לצרכנים ואקספון 018 היא כיום החברה הזולה ביותר בשוק והיחידה שמאפשרת קבלת מחיר פשוט, קבוע וזול ללא התחייבות וללא דמי מנוי בכל זמן".

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל