ארקיע מעלה קמפיין פרסומי בהיקף של 11 מיליון שקלים

ארקיע מעלה קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר חומסקי ובהשקעה של 11 מיליון שקלים.



הקמפיין יכלול פרסומות בטלוויזיה, שלטי חוצות, פרסומות באינטרנט ובעיתונות הכתובה.



במסגרת הקמפיין תעלה מחר (רביעי) פרסומת טלוויזיונית מיוחדת במינה בכיכובם של חברי נבחרת ישראל בהתעמלות בעבר ובהווה ולוליינים בגילאי 9 ועד 55. בין חברי הנבחרת המשתתפים בפרסומת: אלונה דבורינצ'נקו שהעפילה בפעם הראשונה בתולדות ההתעמלות הישראלית לגמר האולימפי בבייג'ין וסיימה במקום ה-6 המכובד, אלון כץ, אלוף ישראל בקפיצות על טרמפולינה ונציג ישראל באליפות העולם ואירופה, יעקוב לוי, השתתף באולימפיאדת לוס אנג'לס 1984 ואלוף ישראל לשעבר בהתעמלות מכשירים, וגל בלו, אלוף ישראל לילדים בטרמפולינה.


הקמפיין יימשך עד מאי 2010 וילווה בסדרה של מבצעים מיוחדים לטיולים מאורגנים, טיסות וחבילות נופש.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)