אתר המרחצאות חמת גדר יוצא בקמפיין ייעודי ממוקד


אתר המרחצאות חמת גדר יוצא בקמפיין ייעודי ממוקד לקידום אפשרויות הנופש והבילוי באתר. הקמפיין יהיה בערוצי המדיה הבאים: תשדירי חסות לתחזית מזג האוויר בערוץ 10, תשדירים בתחנות רדיו אזורי (רדיו חיפה, רדיו תל אביב ורדיו קול רגע) ובקמפיין באתר האינטרנט YNET אשר יתייחס למלון הספא וילג' היוקרתי בחמת גדר.



היקף הקמפיין עומד על כ – 400,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום ירקוני בן נתן. בקמפיין ייחשפו אפשרויות הבילוי בחמת גדר, אשר מבטאים את ערכי המותג, המאופיינים בבריאות, רוחניות ובסגנון חיים.



משה ראובני, סמנכ"ל השיווק של חמת גדר, אומר כי קמפיין זה הינו חלק ממהלך שנתי מתוכנן של מיתוג חמת גדר, כמרכז נופש בו ההתנתקות הפיזית מלווה בפעילויות רוחניות ומהווה בשורה חדשה עם תוכן אטרקטיבי. החידוש לנופשים באתר יתחיל כבר בחוה"מ פסח בהפנינג הוליסטי לכל המשפחה המאגד תחתיו את כל פעילויות הפנאי והרוחניות אשר יתקיימו במהלך כל השנה.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל