בורגראנץ' מעלה קמפיין "הקומבינה של המדינה"

בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים הוותיקה בישראל המונה כ- 70 סניפים בפריסה ארצית, מעלה קמפיין פרסום רחב היקף בהשקעה של כ-2.5 מיליון ₪, לארוחות "הקומבינה"- הארוחה המיתולוגית של הרשת.



קמפיין הפרסום, יעלה לאוויר היום (ד' 2.8) למשך שלושה שבועות, באמצעות משרד הפרסום "צדר-יריב" ומשרד ההפקה "פירמה", תחת השם: "קומבינה של המדינה" ויכלול פרסומת בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות.



בפרסומת, אשר צולמה בסניף הרשת המחודש "חונים קונים" בראשון לציון, נראות חבורות של אנשים שונים: ראפרים, רקדניות לבושות בגדי בלט, חבורת גולשים, טייסים, טניסאיות, שרירנים ומשפחה טיפוסית וכולם אוכלים את ארוחת הקומבינה כשפסקול הפרסומת הם רעשי אכילה, לחיצת בקבוק קטשופ, קריעת רטבים.



משה אפרים, סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ' מוסר: "ארוחת קומבינה היא אחת מאבני היסוד של הרשת וקיימת בוורסיה הראשונה כבר משנת 2001. חשוב היה לנו לתת ערך מוסף ללקוחותינו, ולרגל היציאה לחופש הגדול וסיום הקייטנות לתת הצעה משתלמת ביותר – ארוחה משפחתית ב- 100 שקלים בלבד. אני מאחל לקהל לקוחותינו קיץ נעים ובטוח"


אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)