הקמפיין יעלה בימים הקרובים ברדיו ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום GPS. בקמפיין, שישא את הסלוגן: "תיכנסו לפרופורציה", מחווה רוקאווי את דעתה המקצועית על חיצוניותם של הנקרים בדרכה והשינויים הדרושים להם.
בתיה מאור, סמנכ"לית השיווק של רשת מרפאות פרופורציה: "אנשים שרוצים לבצע שינוי אסתטי ולשפר את איכות חייהם, עושים זאת מנקודת מבט ביקורתית-אישית. בטי רוקאווי נחשבת למומחית לענייני יופי ואסתטיקה, המחווה דעתה המקצועית באופן ישיר. כפרזנטורית של הרשת, רוקאווי משמשת בגישתה הישירה פה לאותן מחשבות כמוסות, ונותנת לגיטימציה לשינויים שאנו רוצים לבצע. בטי מכניסה לפרופורציה".