9.000.000 יוצאת במבצע במסגרתו לקוחות חדשים הרוכשים ביטוח מקיף לרכב יקבלו כרטיס איזי-פארק טעון ב- 50 ₪. המבצע מלווה בקמפיין פרסום רחב באמצעות משרד הפרסום "אלדר חומסקי & ורשבסקי" תחת המסר: "הכי פשוט לחנות". הקמפיין כולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט ויימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 350,000$.
כרטיס האיזי-פארק מאפשר חנייה בכל הערים בארץ האוכפות חנייה בסימון כחול/לבן. שווי כרטיס האיזי-פארק הינו 100 ₪ והוא ניתן להטענה בכל סכום על ידי הלקוח.