ביטוח וחניה חופשית בקמפיין אחד

9.000.000 יוצאת במבצע במסגרתו לקוחות חדשים הרוכשים ביטוח מקיף לרכב יקבלו כרטיס איזי-פארק טעון ב- 50 ₪. המבצע מלווה בקמפיין פרסום רחב באמצעות משרד הפרסום "אלדר חומסקי & ורשבסקי" תחת המסר: "הכי פשוט לחנות". הקמפיין כולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט ויימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 350,000$.



כרטיס האיזי-פארק מאפשר חנייה בכל הערים בארץ האוכפות חנייה בסימון כחול/לבן. שווי כרטיס האיזי-פארק הינו 100 ₪ והוא ניתן להטענה בכל סכום על ידי הלקוח.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

משרדי קומודור
Milestone 2025
רשת אמפמ משיקה את מעדניית דליקטיזי צילום שי בראל