בכירי תעשיית הפרסומות ישתתפו בקורס של איגוד המפרסמים: אלף החלטות בדרך ל – 30 שניות

המכללה לשיוק ופרסום של איגוד המפרסמים בישראל פותחת בימים אלה קורס חדש: "סרט פרסומת – אלף ההחלטות בדרך ל – 30 שניות" המיועד למנכ"לים, ,מנהלי שיווק ומנהלי פרסום.



הקורס ינסה לתת כלים למפרסמים בדרך, עתירת המכשולים , אל אותם שלושים שניות על המסך. ירחיב את הידיעות על תהליך הפקתו של סרט פרסומת על כל רבדיו, ובעיקר יתמקד בזווית המעניינת מכל את המפרסמים: איפה אפשר לחסוך ואיפה לא כדאי לחסוך.



לדברי תלמה בירו, מנכ"ל איגוד המפרסמים: בארץ מופקים מאות סרטים מידי שנה ועדיין רק מעטים מצליחים לבלוט ולהגיע אל ליבו, מוחו והכי חשוב ארנקו של הצרכן, הסיבה פשוטה: יצירת סרט פרסומת הוא תהליך מורכב ופרטני ומטרתנו להאיר את דרכו של המפרסם אל ההצלחה.



עוד אמרה בירו, אנו גאים לארח כמרצים בקורס, את טובי המרצים בענף: גדעון עמיחי, שותף ומנהל קריאייטיב ראשי, שלמור אבנון עמיחי R &Y. אודי פרידן, שותף, ראובני פרידן IPG , שוני ריבנאי, שותף באומן בר ריבנאי SAATCHI&SAATCHI, ניר שטרן, סמנכ"ל שיווק פלאפון, שחר סגל, במאי ושותף בחברת ההפקות POV, אורי לברון מנהל תכנון אסטרטגי ושותף אלדר חומסקי & ורשבסקי GREY.



הקורס הינו הסנונית הראשונה למגוון קורסים והשתלמויות במסגרתו תציע המכללה לשיווק ופרסום של איגוד המפרסמים מגוון קורסים והשתלמויות בנושאים בוערים ומעניינים בכל הנוגע לשיווק ופרסום בישראל.



הקורס ייפתח ב- 12/12/05 ויכלול 5 מפגשים אשר יתקיימו במכללה לשיווק ופרסום בבית איגוד המפרסמים פעם בשבוע בשעות 17:00 – 19:30.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נועם אלימלך חייל בודד של המרכז לחיילים בודדים לזכר מייקל לוין ביום הולדתו ב2023 שחגגו לו מעוצמה לחייל - צילום עוצמה לחייל (5)
Idan Keren, White Hat CTO with the OSPAs awrad - courtesy White Hat by EPAM
המשתתפים בהכרזה - צילום טיקטוק (1)