הקמפיין העולמי, שיגיע גם לישראל בתחילת אוקטובר 2008 יצולם בברזיל ע"י הצלם הנודע ,דיויד מישיגן ויכלול: סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות צבע בעיתונות יומית ומגאזינים וכן קטלוג שיופץ במיליוני עותקים ברחבי העולם.
לדברי רן שפינט, מנכ"ל רשת "HURLEY" ישראל: "בר רפאלי מתחברת לערכי המותג המתבססים על אופנה ספורטיבית, לייף סטייל, גלאם ומקרינה סקסיות. בר רפאלי מביאה עימה את התדמית הציבורית שלה אל "HURLEY" ומעבר לפנים יפות וגוף מושלם בר רפאלי תחזק את המיצוב של "HURLEY"כמותג נחשק ומוביל בתחומו".
לדבריו: "HURLEY" ובר רפאלי, מייצרים את החיבור הנכון והחזק לערכי המותג ואנו בטוחים שהחיבור יורגש ויבלוט בין כל הקמפיינים הקיץ בעולם האופנה.