בר רפאלי נבחרה כפרזנטורית רשת "HURLEY" שבבעלות נייקי העולמית.

הקמפיין העולמי, שיגיע גם לישראל בתחילת אוקטובר 2008 יצולם בברזיל ע"י הצלם הנודע ,דיויד מישיגן ויכלול: סרטוני טלוויזיה, שלטי חוצות בפריסה ארצית, מודעות צבע בעיתונות יומית ומגאזינים וכן קטלוג שיופץ במיליוני עותקים ברחבי העולם.



לדברי רן שפינט, מנכ"ל רשת "HURLEY" ישראל: "בר רפאלי מתחברת לערכי המותג המתבססים על אופנה ספורטיבית, לייף סטייל, גלאם ומקרינה סקסיות. בר רפאלי מביאה עימה את התדמית הציבורית שלה אל "HURLEY" ומעבר לפנים יפות וגוף מושלם בר רפאלי תחזק את המיצוב של "HURLEY"כמותג נחשק ומוביל בתחומו".



לדבריו: "HURLEY" ובר רפאלי, מייצרים את החיבור הנכון והחזק לערכי המותג ואנו בטוחים שהחיבור יורגש ויבלוט בין כל הקמפיינים הקיץ בעולם האופנה.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)