מי עדן, בחרה בבר רפאלי, כדמות שתוביל מהלך שיווקי רחב היקף למוצר חדשני אותו עומדת החברה להשיק בקרוב. רפאלי תככב בקמפיין פרסומי של החברה ובפעילויות קד"מ ויח"צ ענפים.
בהתייחסה לבחירה בבר רפאלי, אומרת אורית גזית סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "לצד היותה איקון נחשק ואופנתי, בר נתפסת כדמות המייצגת יוקרה, איכות ומובילות. ערכים אלו תואמים את המטרות השיווקיות של מי עדן בהשקה החדשה ואנו בטוחים כי הבחירה בבר תוסיף גם לבידול ובולטות המהלך".
לאחרונה, השיקה מי עדן אסטרטגיה חדשה: "מי עדן. לתת יותר", המדגישה את הצורך הטבעי של כולנו לתת יותר לאנשים האהובים והחשובים לנו באמת. המהלך השיווקי החדש, בכיכובה של רפאלי צפוי להשתלב באסטרטגיה זו.
בר עצמה, התמתגוררת בארה"ב, תגיע בימים הקרובים לארץ, לצילומי הקמפיין שעתיד לעלות לקראת סוף חודש מרץ בטלוויזיה, בעיתונות ובאינטרנט, באמצעות משרד הפרסום באומן בר רבנאי.