בתי הקפה Loveat. ("לאבאיט") יוצאים בקמפיין "הפיהוקים"

בתי הקפה Loveat. ("לאבאיט") יוצאים בימים אלו בקמפיין גרילה אינטרנטי ואינטראקטיבי ייחודי, הקורא לציבור "לפהק" למצלמה ולזכות בכוס קפה יומית, שתעיר אותם מהפיהוק, מידי יום לשנה הקרובה.



קמפיין נערך ע"י משרד המיתוג VeeCee והוא יכלול קמפיין גרילה אינטרנטי, שיערך בדף הבית של Loveat. ב- Facebook, בוא יועלו תמונות המפהקים, לצד מודעות בעיתונות ועל גבי מוניות השירות בת"א. כמו כן, האביזרים הנלווים של הרשת, ככוסות קפה, מנשאי קפה, קופסאות גפרורים ועוד, ימותגו עם תמונות הקמפיין.



לדברי טל בונדשטיין, מנכ"ל ובעלים של Loveat.: "Loveat. ידועה בפעילות הייחודית שלה ובאווירה השונה, הכוללת מעורבות חברתית. לכן, בחרנו לצאת בקמפיין לא-שגרתי שנע בין העולם הוירטואלי, לאחת הפעילויות הכי טריוויאליות, של כל אחד ואחת – ה"פיהוק", שלאחריו תמיד מומלצת כוס קפה. הקמפיין מציג בצורה ייחודית את עולם התוכן של Loveat. – ומשקף את ערכיה: מעורבות חברתית תוך שימוש בכלים שיווקיים חדשניים ובעיקר עדכניים".



"הקמפיין מנצל פלטפורמות תקשורתיות חדשניות, ונותן מענה שיווקי מקורי ויעיל לקהלי היעד של הרשת. הקמפיין ישדרג את מערך קשרי הלקוחות וייצור מאגר מידע לפעילויות שיווקיות יזומות בהמשך הקמפיין".



"אנו שמחים לראות את ההיענות הגבוהה של הציבור לקמפיין, עד כה קיבלנו מאות תמונות של פיהוקים, וכולם יעלו בקרוב בדף ה- Facebook", הוסיף בונדשטיין.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים