גבר, אוטו, בריאות

האגודה למלחמה בסרטן יוצאת בקמפיין חדש עם קריאה לגברים לאמץ המלצות בריאותיות להפחתת הסיכון לחלות בסרטן ולהשקיע בעצמם. הקמפיין שעולה תחת הסיסמה "חשבת פעם במה אתה משקיע יותר, באוטו או בגוף שלך?" הופק בהתנדבות על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO ופונה לגבר הקורא עם המסרים הבאים: אתה עושה את כל הטיפולים בזמן, רוחץ ומאכיל אותו רק בטוב ביותר, נזהר שלא יקבל אפילו שריטה הגיע הזמן שתתחיל להשקיע ככה גם בעצמך. אז מהיום שים לב למה שנכנס לך לפה תזיז את עצמך, תהיה חכם בשמש, אל תעשן, זה כבר לא מגניב, אם אתה שותה אז מבלי לאבד את הפאסון, אל תתעצל וגש לאבחון בזמן. אם תשקיע בעצמך, אתה והבייבי שלך תיסעו יחד לעבר השקיעה עוד הרבה שנים.



הקמפיין החדש יעלה באמצעות מודעה בעיתונים ובמגזינים הפונים לגברים וביניהם למשל: בלייזר, the marker, כלכליסט, גלובס ומדורי ספורט בעיתונות היומית וכן ברשתות החברתיות.



קרדיטים לקמפיין: משרד פרסום – גיתם BBDO, סמנכ"ל קריאיטייב – שרון רפאל, צוות קריאיטייב – דניאל לי ורדי ומיכל פרי, סמנכ"ל לקוחות – יונתן רגב, סופרווייזר – אודליה שטרן, תקציבאית – עדי צור, אחראית מדיה האגודה למלחמה בסרטן – מאיה פלדבלום.



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)