ג'ון ברייס הדרכה, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, עולה בקמפיין שלטי חוצות, אתרי אינטרנט, רדיו מקומי ועיתונות מקומית בהיקף של כ – 350,000 ₪.
הקמפיין יציג את הסלוגן: "ג'ון ברייס הדרכה – תלמד הייטק. זה עובד!" ו"ג'ון ברייס הדרכה – תלמד הייטק. תהיה מסודר".
הקמפיין הנו המשך לקמפיינים קודמים שג'ון ברייס הדרכה העלתה השנה, ביניהם פרסום בטלוויזיה במסגרת התוכנית "מסודרים" (ערוץ 2). מהחברה נמסר כי "הקמפיין נועד להעלות את המודעות למגוון הקורסים הטכנולוגיים וקורסי ההסבה לתחום ההיי-טק של ג'ון ברייס, ולהדגיש את צמיחת עולם ההיי-טק והמחשוב והזדמנויות העבודה הרבות בו".
מירי אמקיאס, מנהלת פרסום ג'ון ברייס הדרכה: "התחלנו בפרסום רחב היקף בתחילת השנה, ובקמפיין הנוכחי החלטנו להמשיך עם הקו אשר אפיין את שלטי החוצות הקודמים, תשדירי הרדיו ותשדיר הפרסומת ששודר בערוץ 2. הרעיון הוא להבליט שלימודי היי-טק עובדים ו"מסדרים" את החיים, ולהדגיש שרבים יכולים לעשות את השינוי באמצעות קורסי הסבה לתחום ההיי-טק".